مهدوی کیا: ولز مهم ترین بازی ما در جام جهانی است

مهدوی کیا در ویدئویی که این رسانه منتشر کرده است به هوادارانی که در زمین چمن ورزشگاه احمد بن علی ایستاده و توپ بازی جام جهانی را در دست گرفته اند، گفت: واقعا استادیوم خوبی است و فکر می کنم جو خیلی خوبی با این ورزشگاه ایجاد می شود. حضور شما هواداران ایرانی.” بسیار دلنشین است و بازیکنان باید لذت ببرند. این ورزشگاه الریان و این توپ بازی های جام جهانی؛ انشاالله بچه های ما این توپ را در دروازه ولز بگذارند.


سرویس خبر شماره: 1838828
آگوست 26, 1401 @ 5:27 ب.ظ
65 امتیاز خبر

0نقطه نظر

امیدوارم برنده باشیم و امیدوارم صعود کنیم

وی در خصوص دیدار ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 گفت: به دعوت فیفا من به عنوان بازیکن سابق تیم ملی ایران و سالگادو به عنوان بازیکن سابق اسپانیا به این دیدار رفتیم. قبل از بازی وارد زمین شدیم و هواداران دو تیم را تشویق به تشویق بیشتر کردیم. حضور 32 هزار ایرانی در این ورزشگاه بی نظیر بود و ما که در جایگاه ویژه ای نزدیک آقای اینفانتینو نشسته بودیم و او از تشویق بی امان ایرانی ها لذت بردیم. انشاالله همین جو در این ورزشگاه و دو بازی دیگر جام جهانی تکرار شود.

وی ادامه داد: حیف است که زمان ما به پایان رسیده است. وقتی به زمین چمن رسیدید و آن توپ فوتبال را دیدید، می خواهید دوباره بازی کنید. امیدوارم بچه ها بازی خوبی داشته باشند.

مهدوی کیا با اشاره به اهمیت حمایت هواداران گفت: تیم ملی ما در همه کشورها و قاره ها بازی کرده است، ما هواداران خودمان را داشته ایم و ایرانی ها از ما حمایت کرده اند. بحث در اینجا متمایز و نزدیک به کشور ما است. قطعا هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و امیدوارم جو سنگینی که همیشه برای حمایت از تیم ملی در این سه بازی ایجاد می کنیم را داشته باشیم تا بتوانیم جلو برویم.

مهدوی کیا در پایان گفت: امیدوارم به موفقیت تیم ملی و پیروزی مقابل ولز که یکی از مهم ترین دیدارهای ما خواهد بود. انشاالله با این بازی تا آخرین بازی امیدوار باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله 100 روز مانده به دیدار تیم های ولز و ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی ایران در ورزشگاه احمد بن علی حاضر شد. و با رسانه “فوتبال در قطر” صحبت کرد.

مهدی مهدوی کیا پیروزی مقابل ولز را کلید موفقیت ایران در راهیابی به مرحله دوم جام جهانی دانست.

ستاره سابق تیم ملی سپس درباره بازی ایران و ولز گفت: فکر می کنم بازی دوم ما مقابل ولز در ورزشگاه الریان می تواند حکم صعودمان به مرحله دوم باشد چرا که در صورت پیروزی در این بازی امیدواریم وارد مرحله دوم شویم. بازی با آمریکا و هر چه در ادامه بازی اول می توان به شکست و صعود آمریکا از گروه امیدوار بود. خیلی مهم است چون اردوی ما در کنار ورزشگاه است و هتل ما دو سه دقیقه با اینجا فاصله دارد و هر روز این ورزشگاه را از نزدیک می بینیم و روی این مسابقه تمرکز می کنیم. بازی با ولز می تواند کلید موفقیت ما در برداشتن گام بعدی باشد و همه بچه ها باید روی برد در این بازی تمرکز کنند. انشاالله از نکات مثبتی که وجود دارد استفاده کنیم.