مهرز ستاره «کارتون»! – تمرین سه

این اولین بار نیست که یکی از پرطرفدارترین بازیکنان لیگ جزیره نمی تواند تاثیر قابل توجهی روی تیم ملی کشورش بگذارد. او همین یک ماه پیش در جام ملت های آفریقا چندان درخشید. هیچ توجیه قانع‌کننده‌ای برای سطحی که او به سبزها ارائه می‌کند وجود ندارد، به‌ویژه که او نیاز به درخشش داشت و اینکه چرا کار کافی وجود داشت. بازی مهم و تعیین کننده ای که تیم راه یافته به جام جهانی را مشخص کرد، استادیوم زیبایی که چمن آن مانند استادیوم های اروپایی است، حضور پرتعداد تماشاگران که کاتالیزور موفقیت بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ریاض محرز بابت این نمایش ضعیف از انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی در امان نماند. موضوع بیشتر این انتقادها مقایسه عملکرد او در منچسترسیتی با عملکرد ضعیفش در تیم ملی بود. یکی از جالب ترین توییت ها در مورد مهرز این بود: “مهرز شیر در شهر و شتر مرغ با الجزایر”.

روزنامه الجزایری الشرق که از ناکامی تیم ملی فوتبال در راهیابی به جام جهانی خشمگین شده بود، پیکان را به سمت ستاره لیگ برتر نشانه رفت.


سرویس خبر شماره: 1817472 |
11 فروردين 1401 ساعت 19:15 |
10,962 امتیاز خبر|

0نظرات

حمله شدید یک روزنامه الجزایری به ستاره تیم ملی؛

ستاره هجومی منچسترسیتی کسی بود که علیرغم امیدهایی که به کامرون با نبوغش داشت، نمی توانست همیشه آن ستاره خطرناک و پیشرو در زمین باشد. او سایه بازیکنی بود که در دو بازی خانگی و خارج از خانه یکی از بهترین های جهان است. مهرز در هر دو مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و به خوبی ستاره هایی که در تیم های ملی خود می درخشند نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تماشاگران بار دیگر از دیدن عملکرد بسیار ضعیف ریاض محرز ستاره تیم ملی الجزایر در یک دیدار سرنوشت ساز شگفت زده شدند. مهاجم منچسترسیتی مانند بازی برگشت مقابل کامرون نیز نتوانست انتظارات خود را به عنوان ستاره این تیم برآورده کند. این آغاز متنی است که روزنامه الشرق در واکنش به ناکامی تیم ملی الجزایر و نمایش بد دیگری از ریاض نوشت و ادامه می دهد: