مهمترین دلیل تمدید گاو با بارسا مشخص شد

شب گذشته، اوریل دومنک، روزنامه نگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، در برنامه تلویزیونی کاتالونیایی “Onze” دلیل عدم تمدید گاو جدید را اعلام کرد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا نیز در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود به این موضوع اشاره کرد که تمدید با گاو جزو اولویت های باشگاه است، اما زمان رو به اتمام است و خبر خوبی در مورد تمدید گاو وجود ندارد. این پدیده 17 ساله است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پابلو گاوی در چند ماه گذشته با حضور در ترکیب بارسلونا نشان داده که پتانسیل های زیادی برای پیشرفت دارد و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

وضعیت گاوین مدافع اروگوئه ای بارسا و رونالد آراوخو به همین صورت است و هر دو به دلیل اینکه پیشنهاد را کافی نمی دانند پیشنهاد تمدید باشگاه را رد کرده اند اما تفاوت این است که پیشنهادات بسیار خوبی از سراسر دنیا برای گاوی وجود دارد. موفق ترین و قدرتمندترین باشگاه ها . این بازیکن 17 ساله می خواهد در بارسا به فوتبال ادامه دهد، اما از تیم هایی پیشنهاد دارد که در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند و حقوق بسیار بهتری به او می دهند. سوالی که گایو را به شک انداخت و او هنوز به پیشنهاد بارسا پاسخ نداده است.

گاو پیشنهادهای عالی از باشگاه های درجه یک جهانی دریافت کرده است و او با دوراهی تمدید یا جدایی مواجه است.

جوردی کرایف و ماتئو ژرمانی، دو مدیر ارشد بارسا، در جریان مراسم تحلیف اوبامیانگ اعلام کردند که هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی تمدید شرایط برخی از بازیکنانی است که می توانند برای ژاوی یک تیم قدرتمند در فصل آینده فراهم کنند.


سرویس خبر شماره: 1817849 |
14 فروردين 1401 ساعت 16:32 |
3,902 امتیاز خبر|

0نظرات

ادعای TV3 کاتالونیا

قطعا برای بارسا قابل قبول نیست که یک بازیکن 17 ساله را که محصول لاماسیا است از دست بدهد، اما از طرف دیگر آنها می دانند که برای حفظ او باید قراردادی به اندازه یک ستاره به او پیشنهاد دهند. تابستان آینده مشخص خواهد شد که آیا گاو تنها پس از یک فصل هدایت بارسا تمدید خواهد کرد یا چالش جدیدی را انجام خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی