استقلال – نساجی; مازنی ها از فردا آغاز می شود

نساجی با برتری یک بر صفر مقابل آرمان گهر در سیرجان و 3 بر یک مقابل گل گهر مشهد راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و حالا در این مرحله باید با استقلال بازی کند. نساجی در این فصل دو بار مقابل استقلال در تهران و مشهد به میدان رفته و در هر دو دیدار حریف را متوقف کرده است.

نساجی در حال حاضر با 27 امتیاز دوازدهمین تیم لیگ برتری است و برخلاف فصل گذشته خطر سقوط را احساس نمی کند. با این وجود، اگرچه این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت، اما به نظر می رسید ساکت الهامی انتظار نتایج بهتری را با این تیم در لیگ برتر داشت. با این حال در هفته های پایانی لیگ برتر با توجه به تغییر بازی های سخت نساجی، فرصت کسب نتایج بهتر در بازی های لیگ برتر و در نهایت صعود بهتر در جدول رده بندی وجود دارد. لازم به ذکر است نساجی یکی از تیم های کم هزینه لیگ برتر است و در این فصل نتوانست در خانه بازی کند و حتی هر هفته مجبور است برای برگزاری بازی های خانگی به مشهد پرواز کند و این مازنی خسته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تمرینات تیم نساجی به بهانه بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از فردا در تهران و در ورزشگاه کارگران آغاز می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه گفته می شد ساکت الهامی، سرمربی نساجی در پایان بازی با فولاد از شاگردانش خداحافظی کرده است، اما به نظر می رسد فردا در تمرین تیمش حاضر شود. نه، او به طور رسمی در مقام نخواهد بود. او استعفا داد و هیچ باشگاهی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداد و به نظر می رسد اعلام استعفای او به دلیل به نتیجه نرسیدن تیمش در بازی مقابل فولاد و همچنین تکرار اشتباهات داوری علیه نساجی در بازی های برگشت بوده است. با این حال فولادی ها همچنین اعلام کردند که ضربه ای که به تیرک دروازه برخورد کرد وارد تور نساجی شد و کمک داور اول باید آن گل توپ را حکم می کرد.


سرویس خبر شماره: 1817853 |
14 فروردين 1401 ساعت 16:43 |
3,528 |

3نظرات