موراتا: خیلی ها از من بهتر بودند و الان بهتر نیستند


سرویس خبر شماره: 2018053
10 مه 1403 در 9:29 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

من خوش شانس بودم، اما سعی کردم

آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید معتقد است که کمی شانس به او کمک کرد تا به لطف تلاش هایش به عنوان یک فوتبالیست شناخته شود.

موراتا: خیلی ها از من بهتر بودند و الان بهتر نیستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوارو موراتا یکی از مهم ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیا است. او از نورالژی سه قلو رنج می برد، این بیماری در اثر آسیب پیش رونده به عصب سه قلو ایجاد می شود. ابتلا به آن باعث درد شدید در چشم، دندان، فک، پیشانی، بینی و چندین قسمت دیگر می شود.

این مهاجم 31 ساله مهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا انجام داد صحبت کرد.

موراتا گفت: “برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی که یک فرد در گذشته داشته است ارزش قائل شوید. من فکر می کنم که تجربه یادگیری چه برای فرزندان من و چه برای دیگران بسیار مهم است.”

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در مواجهه با چالش ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار این را می گوید: “من افراد زیادی را دیدم که بهتر از من بازی کردند، اما اکنون دیگر خبری از آنها ندارم. البته به جز خوش شانسی، برای رسیدن به آرزوهایم سخت جنگیدم.”

2016456

دلم خیلی تنگ شده بود به عنوان مثال، من عروسی یا تقریباً تمام غسل تعمیدهای خانواده ام را از دست دادم، اما در نهایت به آرزوی خود رسیدم و شغلی باورنکردنی داشتم.»

او همچنین دوران سختی را در حرفه خود تجربه کرد. به عنوان مثال، در دوره قبلی جام ملت های اروپا: “من اتفاقات بد زیادی را پشت سر گذاشته‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و می‌پرسیدم: آیا همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما ادامه دادیم و این لحظه‌ای است که به آن افتخار می‌کنم.”

چند هفته دیگر او بار دیگر به عنوان مهاجم وفادار لوئیس دلا فوئنته چالش جام ملت های اروپا را به عهده خواهد گرفت. این مهاجم دو بازی قبلی را به دلیل بیماری از دست داد و انتظار می رود برای بازی خانگی آینده مقابل مایورکا در دسترس باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی