مورایس برای پرسپولیس نقشه کشید (عکس)


سرویس خبر شماره: 1838841
اوت 26, 1401 @ 6:17 ب.ظ
44.4K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

سرمربی پرتغالی با دست پر از فولادشهر بازگشت;

نکته جالب توجه این است که پس از پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن و هنگام خروج مورایس از ورزشگاه فولادشهر، قاب هایی از کاغذ در دستان این مربی پرتغالی به دام افتاد. مطالبی در مورد نحوه بازی پرسپولیس و ذوب آهن و نحوه بازی آنها با بازیکنان مختلف نوشته شده است. اطلاعاتی که احتمالا در آستانه بازی هفته پنجم و هشتم از کشوی کار موریس بیرون خواهد آمد و کار او و شاگردانش در این دو بازی در صدر جدول قرار خواهد گرفت.

مورایس به همراه تکسیرا و دستیار اولش ژائو پدرو دیدار پرسپولیس و ذوب آن را از نزدیک دنبال کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته اول رقابت های لیگ برتر در روزهای جمعه و شنبه هفته گذشته؛ به گونه ای ترتیب داده شد که مورایس که روز جمعه در تهران به مصاف استقلال رفت و با پیروزی گرانبهایی زمین را ترک کرد، پس از بازگشت به اصفهان و تماشای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، این فرصت را داشته باشد که به فولادشهر برود.
همانطور که می توانید تصور کنید این دیدار برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی بازی سختی بود که با فکر سه امتیاز به فولادشهر رفتند اما نتوانستند نتیجه ای بهتر از یک بازی باطل کسب کنند.
از دیگر نکات مهم این بازی این بود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با توجه به آنچه که در اختیار داشت از تمام توان و ظرفیت فکری خود استفاده کرد تا بازی را برد اما در نهایت شانس بازیکنان در روی قرمز تبدیل به گل نشد. .
در این بین برای مورایس چه چیزی بهتر از این که تلاش روحی و جسمی بازیکنان و کادر فنی دو تیمی که در هفته پنجم و هشتم لیگ برتر مقابلش قرار دارد را زیر نظر داشته باشد. سپاهان در هفته پنجم در فولادشهر به مصاف شاگردان ذوب آهن و مهدی تارتار می رود که احتمالاً مشابه پرسپولیس مقابل سپاهان بازی خواهند کرد و سه هفته بعد شاگردان موریس در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس خواهند بود.

موریس در شرایطی موفق شد اولین پیروزی خود را در اولین بازی رسمی مقابل استقلال کسب کند که نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و استقلال عملکرد بهتری نسبت به میهمانش داشت. اما در نیمه دوم خبری از این برتری نسبی نبود و سپاهان توانست با دو ضدحمله سریع دو گل به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند.
حضور مورائیس، ساپینتو و بردیف یکی از اتفاقات ویژه لیگ بیست و دوم است که تماشای این مسابقات را بسیار جذابتر از فصل گذشته کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

برگزاری بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک روز پس از پیروزی سپاهان در تهران مقابل استقلال بهترین فرصت برای خوزه مورایس بود.