استقلال – ملوان; 49 سال مبارزه مستمر!

استقلال و ملوان در تاریخ خود در مجموع 58 بار به مصاف هم رفته اند که 28 بار در رقابت های لیگ برتر و بقیه بازی ها در جام خولا یا سایر مسابقات قبل از لیگ برتر بوده است. در مجموع 28 بازی دو تیم در لیگ برتر، استقلال 13 برد و ملوان 5 بار طعم پیروزی را چشیده است. 10 بازی دو تیم نیز با تساوی به پایان رسید.

استقلال و ملوان پنجشنبه شب برای پنجاه و نهمین بار در تاریخ به مصاف هم می روند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال و ملوان در اولین بازی خود در لیگ برتر شکست خوردند. آنها عصر پنجشنبه در نبرد شماره 59 تاریخ خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مسابقه ای که بدون شک جذابیت های زیادی خواهد داشت.

حالا پنجشنبه شب دو تیم استقلال و ملوان برای پنجاه و نهمین بار در تاریخ و بیست و نهمین بازی لیگ برتر در انزلی به مصاف هم خواهند رفت. نبردی متفاوت از بازی های قبلی و البته از جاذبه هایی که احتمالا در طول 90 دقیقه آن شاهد آن خواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838843
آگوست 26, 1401 @ 6:15 ب.ظ
7.1 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

نبرد 59 برای کدام تیم؟

آخرین باری که دو تیم در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند، به فصل 94-95 برمی گردد که دیدار آنها در نیم فصل دوم لیگ برتر پانزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و دو تیم به نتیجه 2 بر صفر رضایت دادند. 2 مساوی

اولین بازی تاریخ دو تیم در سال 52 و در اولین دوره اولین دوره جام تخت جمشید بود که با نتیجه 5 بر 1 به سود استقلال به پایان رسید. در این دیدار که 49 سال به طول می انجامد، علی جباری (2 گل)، حسن روشن، زنده یاد غلامحسین مظلومی و رضا عادلخانی هر کدام یک گل برای آبی پوشان به ثمر رساندند و تک گل ملوان را نصرت ایراندوست به ثمر رساند.