مورایس مرا برای اورونوف ترک کرده بود


سرویس خبر شماره: 2018652
13 مه 1403 در 2:35 ب.ظ.
5.4K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

یکی از دغدغه های اصلی مورایس و دستیارانش مقابل پرسپولیس، نحوه حفظ اورونوف، ستاره فنی پالشن بود.

مورایس مرا برای اورونوف ترک کرده بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی یحیی گل محمدی، علیرغم اینکه هیچکس فکر نمی کرد در مسیر درست قهرمانی قرار دارد، پرسپولیس توانست به ماجراجویی خود برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته ادامه دهد و در این بین، عملکرد ارونوف در برخی منجر به برتری تیم سرخ شد و به اسمار کمک کرد تا به عنوان جانشین یحیی شروع خوبی داشته باشد و حتی به تمدید قرارداد نزدیک شود.

اورونوف مقابل سپاهان در روزی که قرمزها به شدت به سه امتیاز نیاز داشتند، بار دیگر می تواند چهره تعیین کننده بازی باشد، اما مورایس که پیش از این مقابل نیروی هوایی نشان داده بود حساسیت خاصی روی ستاره های تیم حریف دارد. او این بار نیز بازیکنی را برای کمک و نظارت بر حرکات ستاره تکنیکی پرسپولیس تعیین کرد تا از تکرار عملکرد هفته های گذشته این بازیکن جلوگیری کند.

2017432

اورونوف در دیدار مقابل سپاهان تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما بازیکنان سپاهانی که با عملکردی محافظه کارانه برای کسب حداقل یک امتیاز به ورزشگاه آزادی آمده بودند، توانستند بهتر از ستاره فنی پرسپولیس ازبکستان و سایر ستاره های این تیم به میدان بروند. از این تیم تا بیژن حیدری. سوت پایان بازی به صدا درآمد، پرسپولیس نتوانست از غفلت استقلال در تبریز برای برتری در جدول رده بندی استفاده کند و حالا رقابت سرخابی های پایتخت در 5 هفته باقی مانده در شرایطی ادامه دارد که جواد نکونام و او دانش آموزان کاملاً درست می گویند، قهرمانی باید به دست می آمد.

مجله اخبار فوتبال داخلی