مورایس و سپاهانی پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند هستند!



این هفته چشم همه پرسپولیسی ها و حتی استقلالی ها (!) به دیدار بزرگ هفته در ورزشگاه آزادی دوخته شده است. جایی که شاگردان اسمار ویرا باید در بازی برگشت مقابل سپاهان اصفهان به میدان بروند که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

از سوی دیگر پرسپولیس در مسیر قهرمانی قرار دارد و کادرفنی و بازیکنان این تیم به خوبی می دانند که پس از خداحافظی از جام حذفی تنها شانسشان قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

پس از آن ناکامی در دیدار با سپاهان اصفهان می تواند قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را به خطر بیندازد یا حتی آن را غیرممکن کند. قرمزهای تهرانی از آنجا تمام انرژی خود را صرف این دیدار کردند.

از طرفی سپاهان اصفهان همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و به دلیل کور خوانی های مداوم نمی خواهد به پرسپولیس ببازد.

شرایط برای خوزه مورایس که فصلی پرفراز و نشیب را با تیم پر ستاره سپاهان پشت سر گذاشته متفاوت است. سرمربی پرتغالی که با یک زن ایرانی ازدواج کرده و مسلمان شده است به خوبی می داند که برای ماندن و مربیگری سپاهان و فوتبال ایران باید پرسپولیس را شکست دهد.

از آنجا، خوزه مورایس چیزی برای سرنوشت باقی نگذاشت. ارتش سپاهان گزارش می دهد که مورایس و کادر فنی سپاهان از نزدیک وضعیت علیرضا بیرانوند را زیر نظر دارند.

تیم سپاهانی امیدوار است خبر عدم آمدن تیم ملی بیرانوند به دیدار چهارشنبه صحت داشته باشد و امیررضا رفیعی جوان در دروازه پرسپولیس بایستد اما…

سپاهانی ها از نزدیک وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند را دنبال کردند و سعی کردند اخبار موثقی از دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس به دست آورند تا در دیدار حساس و نفس گیر روز چهارشنبه غافلگیر نشوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال