مورد علاقه هواداران پرسپولیس قبل از جدال سپاهان


سرویس خبر شماره: 2018349
12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:32 |
734 امتیاز خبر

2نقطه نظر

بیرانوند می خواهد قهرمان بازی سرنوشت شود

شماره یک تیم ملی پرسپولیس نمی خواهد این فرصت طلایی را در دیداری که نقش عمده ای در سرنوشت قهرمانی این تیم دارد از دست بدهد.

آهنگ مورد علاقه هواداران پرسپولیس قبل از جدال سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند به دیدار مقابل سپاهان رسید; عنوانی که همه هواداران پرسپولیس در چند روز و ساعت گذشته منتظر آن بودند.

علیرضا بیرانوند در بازگشت از اردوی تیم ملی با شوک بزرگی برای هواداران این تیم مواجه شد و مصدومیت تاندون دستش باعث شد تا او را غایب معروف تیمش در دیدارهای گذشته خطاب کنند. با این حال امیر رفیعی در اتفاقی جالب به عنوان بازیکن تعویضی توانست عملکرد جالبی از خود به نمایش بگذارد و با کلین شیت های خود در مسابقات لیگ نامی برای خود دست و پا کند. اما در دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک پس از به ثمر رساندن چهار گل (البته نمی توان این دروازه بان جوان را مقصر گل های زده شده مقصر دانست) و ناکام ماندن در ضربات پنالتی، پرسپولیس از این جام حذف شد.

هواداران پرسپولیس پس از حذف از جام حذفی و پس از دیدار حساس مقابل سپاهان که می تواند سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ برتر را تا حدود زیادی رقم بزند، بازگشت علیرضا بیرانوند را به شدت دنبال کردند. دروازه بانی که حضورش به خودی خود می تواند نقطه قوت بزرگی برای قرمزها محسوب شود و شرایط روحی و روانی مناسبی را در اردوی سرخ ها ایجاد کند.

2016936

اما در 24 ساعت مانده به پرسپولیس و سپاهان خبر امیدوارکننده ای مبنی بر حضور علیرضا بیرانوند منتشر نشد و غیبت او در تمرین گروهی این تیم و انتشار عکس هایی از اولین تمرین بدنی و انفرادی پرسپولیس، حضور او را میسر کرد. مقابل سپاهان ضعیف باشد.

48 ساعت قبل از دیدار دو تیم، کمپین بزرگی توسط هواداران شکل گرفت. هواداران پرسپولیس با نظرات و پروژه های خود به دنبال روحیه دادن به علیرضا بیرانوند بودند و البته شماره یک خود را که با وجود مصدومیت چندین بار برای این تیم بازی کرده بود را احساساتی کنند. البته این بار هم این اتفاق افتاد و علیرضا بیرانوند در گفت وگویی که با کادر پزشکی و سپس با اسمار داشت، از علاقه خود برای انجام این دیدار و همراهی تیمش خبر داد.

2016938

یک ریسک بزرگ بعد از برداشتن گچ از دستش و چند تمرینی که از آن زمان انجام داده است. اتفاقی که می تواند آینده این دروازه بان را تحت تاثیر قرار دهد و از دو جنبه قابل بررسی است. از یک طرف عدم آمادگی به خصوص در سمت راست که واکنش های او را محدود می کند و ناکامی در این بازی که حمله منفی علیه او ایجاد می کند و از طرف دیگر تشدید مصدومیت و طولانی شدن غیبت او. و حتی باخت تیم ملی!

بیرانوند اما تصمیم خود را گرفته است. او می خواهد او را قهرمان این بازی بزرگ خطاب کنند، شماره یک تیم ملی پرسپولیس بیش از هرکسی به اهمیت این مسابقه و سرنوشتی که می تواند برای تیمش رقم بزند، آگاه است و نمی خواهد از او دور باشد. هم تیمی ها در این دیدار حساس بیرانوند با تمام خطراتی که ممکن است این دیدار برای شماره یک تیم ملی به همراه داشته باشد، اعلام کرد که آماده حضور در دروازه قرمزها است و پرسپولیسی ها اکنون در انتظار بازگشتی رویایی هستند. بازگشت به “روز سرنوشت”. شاید امروز همه اتفاقات خوب و شیرین در پرسپولیس رخ دهد و رد پای علیرضا بیرانوند هم در آن نقش داشته باشد. او حتی ناراحتی های داخلی باشگاه را فراموش کرد و امروز فقط روی سکوها و هوادارانی که مشتاقانه منتظر موفقیت تیم هستند، تمرکز کرده است. روزی که اتفاقات متفاوتی در قهرمانی رخ می دهد و بیرانوند نمی خواهد در این روز خاص غیبت کند.

2016937

مجله اخبار فوتبال داخلی