مک آلیستر: اکنون زمان واکنش لیورپول است


سرویس خبر شماره: 2014363
26 آوریل 1403 در 6:44 ق.ظ.
217

0نقطه نظر

نباید زیاد به شکست آتالانتا فکر کرد

الکسیس مک آلیستر، هافبک لیورپول می گوید که قرمزها به دنبال پاسخی به شکست سنگین خود مقابل آتالانتا در دیدار یکشنبه مقابل کریستال پالاس خواهند بود.

مک آلیستر: اکنون زمان واکنش لیورپول است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجشنبه گذشته لیورپول در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف آتالانتا رفت و شکست سنگین 3-0 را متحمل شد.

الکسیس مک آلیستر در مصاحبه ای با وب سایت باشگاه لیورپول در روز شنبه گفت: کاری که ما نمی خواهیم انجام دهیم این است که بیش از حد در مورد آنچه اتفاق افتاده فکر کنیم. این چیزی است که هر از گاهی اتفاق می افتد و ما باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم.

ما همان بازیکنان، همان تیم، همان باشگاه با همان هواداران در هفته های اخیر هستیم. در مورد اتفاقات زیادی نمی توان گفت. همه ما احساسات یکسانی داریم.

احساس ما در بازی گذشته خوب نبود و بعد از آن هم خوب نبودیم. ما نتوانستیم آنچه را که می خواستیم ارائه دهیم. رقیب هم عالی بود آنها نمایش قدرتمندی را به نمایش گذاشتند.
اما حالا یک دیدار مهم مقابل کریستال پالاس داریم و باید با پیروزی در این دیدار به شرایط فعلی واکنش نشان دهیم. ما می خواهیم برای پیروزی تلاش کنیم.»

2010573

لیورپول بازی را تحت فشار آغاز خواهد کرد زیرا پس از پیروزی 5-1 منچسترسیتی مقابل لوتون تاون در روز شنبه به رده سوم جدول سقوط کرد.

اما اگر لیورپول مقابل پالاس پیروز شود، این شانس را خواهد داشت که حتی موقتاً پیش بیفتد و آرسنال پس از آن به مصاف استون ویلا خواهد رفت. لیورپول 71 امتیاز دارد و از نظر تفاضل گل از آرسنال پایین تر است. سیتی 73 امتیازی شد و موقتا به رده اول صعود کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی