مشکلات مالی مجبورم کرد ماشینم را بفروشم. بعضی ها با اسنپ به تمرین می آیند!


بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال ابوالفضل جلالی، مدافع چپ این تیم بوده است. سورپرایز کیروش در جام جهانی که پس از حضور قلانوی به تیم ملی دعوت نشد، در این فصل به قدری جواب داد که قلانوی و کادرفنی تیم ملی او را به اردوی تیم ملی در فروردین ماه دعوت کردند. جلالی در این فصل 7 پاس گل داده و در تیمش عملکرد خوبی داشته است. مدافع چپ جوان آبی ها با وجود اینکه تیمش در بالای جدول قرار دارد و مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می شود، از وضعیت مالی باشگاه بسیار ناراضی است و می گوید مشکلات مالی و بی پولی باعث آزار بازیکنان شده است. در زیر صحبت های بهترین پاسور استقلال در این فصل را می خوانید.

بعد از توقف مقابل مس و کم کردن فاصله امتیازی با پرسپولیس، در یک بازی خارج از خانه پیروز شدید. بازی با آلومینیوم چطور بود؟
فکر می کنم در بازی مس بدشانس بودیم. در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، نتوانستیم برتری داشته باشیم و همین باعث شد اختلاف امتیاز ما با پرسپولیس به یک برسد. می دانستیم مقابل آلومینیوم کار آسانی نخواهیم داشت، اما مهم نیست که باید پیروز می شدیم و نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز این دیدار داشتیم. کل تیم تلاش زیادی انجام داد و فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم. آلومینیوم نیز تیم خوبی است و در این فصل نسبت به بسیاری از تیم های مدعی برتری یافته است. با این حال مصمم به پیروزی در این دیدار بودیم و خدا را شکر شرمنده هوادارانمان نشدیم.

شما هفتمین پاس گل خود را در این فصل انجام دادید که یک آمار عالی برای یک مدافع است.
همه اینها لطف خداست. من وظیفه دارم در هر مسابقه بهترین عملکرد را به تیمم بدهم و کارآمد کار کنم. خوشحالم که توانستم در این فصل این همه پاس گل بدهم و سعی می کنم تا پایان فصل آمارم را بهتر کنم. پاس گل یا گل زدن خیلی خوب است، اما تا زمانی که تیم پیروز نشود، خیلی مهم نیست. همه ما برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم و پیروزی این تیم تنها چیزی است که هر بازیکن و هر کادرفنی در هر مسابقه به آن فکر می کند.

هفته گذشته پاس مشابهی به بلانکو دادید و به نظر می رسد که شما دو نفر با هم هماهنگ هستید.
بلانکو مهاجم بسیار خوبی است و هوش بالایی دارد. درک او از فضاها و جایگیری هایش عالی است و این باعث شده در موقعیت گل بسیار خوب باشد. خوشحالم که پاس هایم به او کمک می کند تا گل بزند و امیدوارم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

ابوالفضل جلالی

بقیه فصل را چطور می بینید؟
قهرمانی در دستان ماست و باید در مسابقات خود پیروز شویم. 7 بازی تا پایان فصل باقی مانده و همه این بازی ها برای ما فینال است. هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و ما باید با حداکثر توان خود بجنگیم تا بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. تا اینجای فصل نتیجه گرفته و باید همین روند را تا هفته آخر ادامه دهیم تا هوادارانمان را با جام قهرمانی خوشحال کنیم.

بعد از جام جهانی به تیم ملی دعوت نشدی اما آنقدر خوب کار کردی که اخیرا دوباره تو را در اردوی تیم ملی دیدیم. در این مورد چه دارید که بگویید؟
بازی در تیم ملی همیشه افتخار است و من همیشه سرباز تیم ملی بوده و هستم. خوشحالم که دوباره این افتخار را دارم که بخشی از تیم ملی هستم. باید همین رویکرد را ادامه دهم و تلاش کنم در اردوهای بعدی تیم ملی دوباره حضور داشته باشم.

بعد از بازی مقابل آلومینیوم اکثر بازیکنان و کادرفنی مصاحبه کردند و به شدت به وضعیت بد مالی باشگاه اعتراض کردند. در این مورد چه دارید که بگویید؟
بله، من یکی از کسانی بودم که مصاحبه کردم. من به طور کلی در مصاحبه ها خیلی خوب نیستم و دوست ندارم این کار را انجام دهم. اما شرایط واقعا سخت و خسته کننده شده است و همه بچه های تیم ناراحت هستند. مطالبات ما از سال گذشته هنوز مطرح است و نمی دانم چه خواهد شد. امسال کمتر از 40 درصد پول دریافت کردیم. چیزی تا پایان فصل باقی نمانده و شرایط واقعاً بد است. من خودم ماشینم را فروختم و می دانم که چندین بازیکن دیگر تیم ما نیز ماشین هایشان را فروختند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند. خیلی از تیم ها 70-80 درصد پرداخت کردند اما ما 35-40 درصد گرفتیم. متأسفانه کسی به ما مراجعه نمی کند و پیگیری نمی کند. هیچ کس حتی از ما نمی پرسد که حالمان چطور است. این تیم در آستانه قهرمانی است و اکنون نیاز به حمایت دارد. نمی دانم چه خبر است، اما بچه ها قطعا تمام تلاش خود را می کنند. شما می توانید کیفیت تیم ما و سخت کوشی اعضای آن را ببینید. تحمل شرایط سخت عادلانه نیست. ما باید به لطف هوادارانمان که در سخت ترین شرایط از ما حمایت کردند و همچنین به لطف اعتبارمان قهرمان شویم و مطمئن باشید تا آخرین لحظه عقب نخواهیم نشست. دوست دارم سران باشگاه به فکر ما باشند و کاری کنند که از این شرایط سخت مالی خارج شویم. چند بازیکن از تیم ما برای تمرین با اسنیپ می آیند و وضعیت مالی وحشتناک است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال