نامه هشدار وزیر ورزش به تاج


سرویس خبر شماره: 2019023
15 مه 1403 در 2:37 ب.ظ.
1.1 هزار |

0نقطه نظر

به عنوان یک زن ایرانی وارد کشور شد

وزیر ورزش و جوانان در حکمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال از وی خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده گزارشی آسیب شناسی از اتفاقات اخیر ارائه کند.

نامه هشدار وزیر ورزش به تاج

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از رسانه های وزارت ورزش، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که می دانید سوال احتمالی حضور بانوان محترم علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه های کشور مورد تایید مراجع تصمیم گیری قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه های حرفه ای فوتبال باید در جهت ارتقای زیرساخت ها، ساماندهی آقایان تلاش کنند حامیان زن و همچنین بهبود فضای اخلاقی و فرهنگی حاکم بر ورزشگاه ها که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه ها بوده ایم، بلکه شاهد ظهور صحنه ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن ایرانیان نبوده است هواداران و متأسفانه رفتار برخی از هواداران زمینه را برای تضعیف حیثیت و حیثیت بانوان ایرانی فراهم کرده است که نظارت و کنترل این چند نفر بر عهده باشگاه هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرد: به اعتقاد من وقوع این نوع حوادث ناشی از نبود برنامه جامع فرهنگی با هدف بهبود فضای استادیوم‌های فوتبال و همچنین کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی فوتبال است. . در کشور که متأسفانه از واژه فرهنگ به عنوان وام استفاده می کنند. آنها غرق شده اند و تلاش لازم برای سازماندهی هواداران خود را ندارند. بر این اساس باید تاکید کنم که مشاهده این گونه رویدادها که دل علاقه مندان به ورزش کشور را به درد می آورد به هیچ وجه برای مجموعه ورزشی کشور قابل قبول نیست و همانطور که بارها تاکید کرده ام ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران اعتباری ندارد. شرق”.

و اما در مورد درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی فدراسیون فوتبال، محرومیت متخلفان و همچنین ارسال گزارش آسیب شناسی با محوریت بررسی علل وقوع چنین حوادثی ظرف یک هفته، اقدامات لازم برای تشکیلات دائمی هواداران با رویکرد پذیرش مسئولیت باشگاه ها انجام شد. برنامه ریزی شده و در اسرع وقت برنامه ریزی عملیاتی این وزارتخانه منعکس شده است.

در پایان نامه آمده است: بدیهی است معاونت و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تا حصول نتایج ملموس، با جدیت تمام به تحقق این رسالت مهم ادامه خواهد داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی