ناگفته های بازیکنی که از پشت به پرسپولیس چاقو زد/ تا دیروز می گفتند پرسپولیس من را می خواهد امروز می گویند استقلال/ سبک بازی من شبیه زلاتان است.



با گل دقایق پایانی شروین بزرگ، آلومینیوم به بازی با پرسپولیس بازگشت و باز هم با گل این بازیکن در وقت های تلف شده، نماینده اراک به این رقابت ها امیدوار بود تا در نهایت در ضربات پنالتی عالی کار کرد و پایتخت را حذف کرد. شهر مسابقه شروین بزرگ، نامی که خیلی دیر در فوتبال ایران ظاهر شد، دو ویژگی متمایز دارد. اولاً او در جام حذفی گل های خوبی می زند و ثانیاً گل های فوق العاده ای به ثمر رسانده تا جایی که به نظر می رسد به یک فوق تخصص گلزنی تبدیل شده است. درباره وضعیت این بازیکن، حضورش در اراک، گل هایی که به ثمر رساند و سرنوشت فوتبالی اش گفت وگویی با «فرهیختگان» داشته که بخشی از آن را می خوانید:

  • بازی در دستان ما بود، اما دو گل بد خوردیم، در کل ذهنیت خوبی داشتیم. در هر صورت حکایت دارد که پرسپولیس مقابل اراک مشکل دارد و آلومینیوم گربه سیاه این تیم است. به همین دلیل است که ما ذهنیت مثبتی داشتیم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. با این تفاصیل کل بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود. از این نظر حریف با تعویض های خود فقط می خواست نتیجه را حفظ کند. دقیقه 77 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم و خدا را شکر می کنم که اتفاقات خوبی افتاد.
  • تا هفته گذشته همه جا صحبت از پرسپولیسی شدن من بود و از روز بازی پلی آف حالا صحبت از آزاد شدن من شده است. رسما مذاکره ای صورت نگرفت، اما شاید بعدا اتفاقاتی بیفتد. با این حال، این برای من اصلا مهم نیست.

  • زلاتان را خیلی دوست داشتم. شاید سبک بازی من تقریباً در سطوح پایین زلاتان باشد، با این گل ها شاید همه زلاتان را به یاد بیاورند.

  • از ابتدا و قبل از مسابقه فکر می کردیم این تیم را شکست می دهیم. البته نمی‌خواهم کلیشه بگویم، اما حتی وقتی 4-2 شکست خوردیم، واقعاً احساس مثبتی داشتم. البته من فقط اون لحظه حالم خوب بود که 2-0 یا 2-1 بودیم، نه، اینطوری نبودم و نگران هم بودم، اما 4-2 بودیم، پس مثبت داشتم. احساس کردم می توانیم به بازی برگردیم وقتی گل سوم را به ثمر رساندم، از عرب براقی پرسیدم که چقدر زمان باقی مانده است و او 7 دقیقه بدون اتلاف وقت پاسخ داد و احساس کردم زمان لازم برای رسیدن به گل را داریم. نتیجه گرفت و من سعی کردم بچه ها را تشویق کنم.

بیشتر بخوانید: این اورونوف چه گلی زد; کارمزد دلار و بازار زمستان حلال شود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال