لیورپول با این مکان در مورد صلاح تصمیم می گیرد


سرویس خبر شماره: 2017855
10 مه 1403 ساعت 07:56
3.4K |

1نقطه نظر

ستاره مصری پیام خود را ارائه کرد

تاریخ بحث برانگیز محمد صلاح و یورگن کلوپ جنجال هایی را بر سر آینده تیم ملی مصر ایجاد کرده است.

لیورپول با این مکان در مورد صلاح تصمیم می گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صلاح روز شنبه در جریان تساوی 2-2 مقابل وستهام در حالی که یورگن کلوپ خود را برای تعویض و ورود به زمین آماده می کرد با یورگن کلوپ بحث و جدل کرد که باعث رسوایی های متعددی شد.

فابریزیو رومانو، کارشناس بازار نقل و انتقالات اروپا درباره عواقب این درگیری گفت: صلاح بعد از بازی گفت که اگر صحبت کند جو را شعله ور می کند، این یک پیام قوی از سوی بازیکن است.

گفته می شود صلاح و کلوپ در روزهای آینده دوباره صحبت خواهند کرد، به خصوص که سرمربی آلمانی تایید کرد که بحث پایان یافته است، اما اظهارات صلاح نشان می دهد که جو همچنان متشنج است.

2016164

واضح است که پس از ابراز علاقه باشگاه های عربستانی برای جذب صلاح در تابستان گذشته، آنها در حال تلاش برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات بعدی هستند و این بار اوضاع می تواند متفاوت باشد.

خواهیم دید چه اتفاقی می افتد و بازیکن چه تصمیمی می گیرد. او تابستان گذشته پس از اینکه لیورپول از فروش او امتناع کرد و او را پذیرفت به صورت حرفه ای عمل کرد اما حالا باید با یک مدیر و مدیریت جدید تصمیمی قاطع بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی برای ارائه ندارم، اما از وضعیت صلاح و کلوپ ناراحت هستم و شاید با توجه به نتایج ضعیف لیورپول، این طبیعی باشد.

آینده صلاح در پایان فصل مشخص خواهد شد و نه الان. در مورد لیورپول، آنها آرنه اسلات را به عنوان مربی تحت مدیریت جدید انتخاب کردند و با او به توافق رسیدند.»

مجله اخبار فوتبال خارجی