ناگل زمان: با بهترین تیم به فرایبورگ می رویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ اولین بازی خود را پس از فیفا دی فردا در فرایبورگ برگزار می کند. مونیخی ها با دورتموند 6 امتیاز اختلاف دارند و باید یک بازی حساس مقابل تیم پنجم برگزار کنند. چهارشنبه هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن میزبان ویارئال است و پیروزی در بازی فردا از هر نظر بسیار مهم به نظر می رسد. این احتمال وجود داشت که یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ فردا تیم دیگری بفرستد، اما او این موضوع را تکذیب کرد.


سرویس خبر شماره: 1817549 |
12 جولای 1401 ساعت 16:50 |
1,405 امتیاز خبر|

1نظرات

گناباری بازیکن مهمی است

سرمربی بایرن استفاده از سیستم چرخشی در بازی فردا مقابل فرایبورگ را رد کرد.

“” فرایبورگ حریف سرسختی است و من قصد ندارم به بازیکنان اصلی استراحت بدهم. سیستم چرخش می تواند تصمیم بدی باشد. آنها در ورزشگاه جدیدشان انگیزه زیادی مقابل ما دارند اما هدف ما پیروزی است. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند و مهاجمان خطرناکی هم دارند. ما باید متمرکز و مراقب باشیم. مطمئناً کار آسانی نخواهیم داشت.»

زولا خروج و استخدام افراد جایگزین: پووارد می تواند جانشین زولا شود، اگرچه پست اصلی او در دفاع راست است. نمی توانم تضمین کنم، اما شاید یک مدافع میانی جدید بیاوریم. در مورد شایعات خرید شلوتبرک باید بگویم که او پیشرفت زیادی کرده و به تیم ملی آلمان رسیده است اما اکنون بازیکن فرایبورگ است و صحبت در مورد بازیکن این تیم بی احترامی محسوب می شود.

آینده مبهم گناباری:“من به گنابری اطمینان کامل دارم. او بازیکن بسیار خوب و مفیدی برای بایرن است. یکی از مزایای او این است که پسته های زیادی دارد و در نهایت من تصمیم می گیرم که بازیکن در چه پستی بازی کند.” سرژ دوست دارد در شماره 10 بازی می کنم، اما من ترکیب را با توجه به علایق تیم تعیین می کنم.”

آلمان با هانسی فلیک: فلیک توانست ثبات و اعتماد به نفس را به تیم ملی بازگرداند. آلمان مقابل هلند خیلی خوب بازی کرد و برتر از حریف بود. آلمان قطعا با فلیک می تواند برای جام جهانی بجنگد. هانسی همچنین جام های زیادی را در بایرن مونیخ به دست آورده است و راه موفقیت را می داند.



مجله اخبار فوتبال خارجی