کلوپ: به خاطر خدا با این شکست مواجه می شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“فردا ما به یکی از آن جوهای معروف آنفیلد نیاز داریم، حتی اگر قرار است بازی در زمان ناهار ادامه داشته باشد. اگر نمی توانید فریاد بزنید یا آواز بخوانید، بلیط خود را به دیگری بدهید. تیم فردا نیاز دارد که همه هواداران سیتی قبل از ما بازی کنند، این بار زودتر بازی خواهیم کرد اما نکته مهم این است که ما برای بازی خود با واتفورد کاملا آماده هستیم. برای من مهم نیست آخرین باری که مقابل واتفورد بازی کردیم چه اتفاقی افتاد (لیورپول 5-0) آنها به خوبی تمرین کرده اند و آماده هستند.


سرویس خبر شماره: 1817554 |
12 فروردين 1401 ساعت 17:17 |
202 امتیاز خبر|

0نظرات

آماده شدن برای پیروزی مقابل واتفورد

دوره قهرمانی با سیتی: من فقط به واتفورد فکر می کنم. شما باید آنها را غافلگیر کنید. آخر هفته برای سیتی و ما آسان نیست.

وضعیت ترنت الکساندر آرنولد:بازی فردا برای ترنت کمی سخت خواهد بود، اما فکر می کنم بازی مقابل بنفیکا و سیتی مشکلی نخواهد داشت. باید به این نکته اشاره کنم که ترنت واقعا می خواست به اردوی تیم ملی برود، اما می توانست. نه. “او دو هفته بیرون بود اما اکنون بهبود یافته است.”

تصویب قانون 5:“این خبر خوبی برای فوتبال و بازیکنان بود. همه ما می دانیم که تعداد بازی ها در یک فصل کاهش نمی یابد و بازی ها به طور کامل لغو می شوند که می تواند از بازیکنان بیشتری محافظت کند. گاهی اوقات شما سه بار در هفته یک بار برای مدت طولانی بازی می کنید.” بنابراین خوشحالم که سرانجام لیگ برتر این را پذیرفت و آن را فهمید. “من واقعا خوشحالم.”

وضعیت روحی محمد صلاح پس از شکست مصر مقابل سنگال و ناکام ماندن از راهیابی به جام جهانی:“من برای سادیو مانه خوشحالم و برای صلاح بسیار ناراحتم. بازی عجیبی بود و تمام لیزرهای روی بازیکنان رقیب چندان جالب نبودند، اما سنگال واقعا تیم بزرگی بود. این احتمالا بهترین تیم آفریقاست. و مصر تا آخر به خوبی در برابر آنها مقاومت کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ به باخت مصر مقابل سنگال و روحیه بد محمد صلاح واکنش نشان داده است. او همچنین گفت که لیورپول برای شکست واتفورد آماده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول فردا در آنفیلد میزبان واتفورد رده هجدهم جدولی است و البته روی کاغذ این شانس اول پیروزی محسوب می شود. قرمزها که از چند لغزش متوالی سیتی برای رسیدن به یک امتیاز در بالای جدول استفاده کرده اند، فردا پیروز می شوند و این شانس را دارند که موقتاً در صدر جدول قرار بگیرند.