ناگل زمان: مهم این بود که امشب قهرمان شویم


سرویس خبر شماره: 1821101 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 00:35 |
1,939 امتیاز خبر|

3نظرات

او به خبرنگاران گفت: “فصل آسانی برای من نبود. پیروزی امروز و کسب عنوان قهرمانی برای ما بسیار مهم بود، بنابراین بسیار خوشحالم.”
می دانم که می توانم بهتر انجام دهم. من هنوز سبک کار خود را حفظ کرده ام اما باید شرایط را تطبیق دهم. ما باید کمی بیشتر روی اصول اولیه تمرکز کنیم و کمی جدید شویم.”

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ گفت از اینکه تیمش توانسته است سه هفته مانده به پایان فصل به رقابت های این فصل دست یابد، خوشحال است.

کاپیتان بایرن گفت: “قهرمان شدن همیشه جذاب است. من و توماس مولر برای دهمین فصل متوالی قهرمان خواهیم شد، که فوق العاده است. او فراتر از یک هم تیمی است. او یک رهبر بسیار مهم است و ما نمی توانیم بدون او زندگی کنیم.” . مانوئل نویر، آن را تصور کنید.
در نهایت مهم بود که فصل را پس از حذف از لیگ قهرمانان به خوبی به پایان برسانیم. نمی خواستیم روی ما تاثیر بگذارد. می توان گفت که همه این را می خواستند و این چیزی است که تیم ما را متمایز می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان ناگلزمان امشب موفق شدند در خانه مقابل دورتموند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند و بدین ترتیب با 12 امتیاز فاصله در سه هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی خود را قطعی کردند.
به این ترتیب ناگلزمان موفق شد اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا را در اولین فصل حضورش در بایرن جشن بگیرد.