نساجی – استقلال به مطهری امیدوار شد

نساجی با 24 امتیاز از 23 بازی در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. برای حمید مطهری راضی کننده نیست.

نساجی - استقلال به مطهری امیدوار شد

به نظر می رسد او موفق به انتقال اطلاعات به تیمش شد، در بازی دوستانه با استقلال که آخرین تمرین دو تیم بود، حضور جوانان در ترکیب تیم نساجی پر رنگ تر شد و همین حضور باعث شد نساجی این مسابقه را با نتیجه دو برد، دو تا به پایان برنده شوید. اولین گلزن نساجی در این بازی علی داوران بود. یکی از بازیکنان جوان نساجی که چند هفته ای است بازیکن قطعی این تیم شده است. گل آداما نیام مهاجم خارجی نساجی نیز حمید مطهری را به آینده تیم مازنی امیدوار کرد. که بتواند از این به بعد حساب ویژه ای برای گلزنی روی او باز کند.

1834357

7 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. نساجی در این 7 هفته می تواند با انجام مسابقات خوب و کسب 3 امتیاز حساس سرنوشت خود را در رده بندی تغییر دهد. به خصوص که او در قرعه کشی جام حذفی باقی می ماند و به عنوان قهرمان جام حذفی می تواند به دنبال ماجراجویی در آن بازی ها باشد و حتی قهرمانی را بازسازی کند. شانس جبران امتیازات از دست رفته برای نساجی باقی است و عملکرد این تیم در دیدار با استقلال نشان داد که نساجی توانایی نمایش خوب و کسب امتیازهای حساس را دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هرکسی که از تیم قهرمان به نساجی آمد دوست داشت و می خواهد حضور در رده های بالای جدول را با نساجی تجربه کند و شاید به همین دلیل بود که پسندیده بود در پایان مسابقه با او از سمت خود استعفا داد. مس کرمان. او برای انتقال جنگندگی و جاه طلبی به شاگردانش تلاش کرد و بدون شک در پایان بازی با مس کرمان این حس را داشت که نساجی ها بیش از این پست نمی خواهند و بهانه ای شد برای استعفای او. از پست او . در نهایت حمید مطهری تصمیم گرفت در نساجی بماند و دوباره این مسیر را امتحان کند.


سرویس خبر شماره: 1896867
آوریل 01, 1402 در 01:44 ب.ظ
8.7 هزار |

4نقطه نظر