ورود مهره مطمئن تمامی مربیان ملی دبی (تصویر)

هافبک شباب الاهلی یکی از همراهان همیشگی تمامی سرمربیان تیم ملی ایران است.

ورود مهره مطمئن تمامی مربیان ملی دبی (تصویر)

نوراللهی که در سه بازی جام جهانی 2022 در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت و پس از آن به جز یک بازی غایب، در تمامی بازی های لیگ برتر امارات برای الاهلی شباب به میدان رفت، احتمالاً به گفته قلانوی حضورش در تیم های باشگاهی و تیم ملی او ادامه خواهند داد و تیم را ترک نخواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک سابق پرسپولیس که دومین فصل حضورش در لیگ برتر امارات را سپری می کند و در این فصل 18 بار به میدان رفته و عملکرد چشمگیری برای شباب الاهلی برای قهرمانی از خود به نمایش گذاشته است، حالا از لیگ برتر به اردو آمده است. تیم ملی شرایط فیزیکی و فنی خوبی دارد و می خواهد همین کار را انجام دهد تا در بازی های دوستانه ایران نیز گرایش داشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1896869
آوریل 01, 1402 در 01:46 ب.ظ
21.7 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در سال های اخیر دراگان اسکوچیچ، مارک ویلموتس و کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی در اختیار داشته است. تعدادی از بازیکنان از جمله احمد نوراللهی در طول دوران حرفه ای خود همواره جایگاه ثابتی داشته اند و عملکرد درخشانی داشته اند. آنها این کار را کردند تا از ترکیب اصلی خارج نشوند.

احمد نوراللهی که یکی از مهره های کلیدی تیم مدیریتی لیگ برتر امارات است، با توصیه امیر قلانوی و مطابق انتظار در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفت و در روز دوم لیگ برتر به اردو می رسد. اردوی خود را برای تمرین با سایر بازیکنان و آماده شدن برای مسابقه برگزار می کند و یک بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا برگزار می شود.