نقش جانشین سیاوش یزدانی در استقلال مشخص شد

استقلال پس از پشت سر گذاشتن بازی مقابل پیکان، 10 بازی در لیگ برتر خواهد داشت و در صورت رسیدن به بازی پایانی جام خولا، 4 بازی دیگر در این بازی ها خواهد داشت و این می تواند جذب بازیکن خارجی را توجیه کند. زمان بیشتر به این معنی است که ریکاردو ساپینتو نیازی به جذب بازیکن خارجی ندارد. گفته می شود با توجه به عملکرد خوب هافبک ها و مهاجمان استقلال در بازی های گذشته، ریکاردو ساپینتو چندان تمایلی به جذب بازیکن خارجی جدید ندارد، زیرا در این صورت باید یکی از هافبک های میانی، وینگر و بهترین ها را کنار بگذارد. مهاجم در هر صورت، بازیکنان بالقوه با به کارگیری دقیق توصیه های تاکتیکی سرمربی پرتغالی، استقلال را به کورس قهرمانی باز می گردانند. اگر ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با پیکان با علی فتح الله زاده همین رویارویی را داشته باشد، جای سیاوش یزدانی در لیست استقلال تا پایان فصل خالی خواهد ماند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلالی ها هفته هاست که به دنبال جذب بازیکن خارجی به عنوان بازیکن آزاد به جای سیاوش یزدانی هستند و بازیکنان زیادی به باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو معرفی شده اند تا تنها جای خالی لیست را پر کنند، اما هیچکدام بین آنها وجود ندارد. نامیده می شد. برای حضور در اردوی این تیم در تهران.

در همین راستا دیدار علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو پس از بازی استقلال – پیکان برگزار می شود. اگر سرمربی استقلال همچنان نسبت به جذب بازیکنان خارجی نگاه مشکوکی داشته باشد، این باشگاه در فصل جاری برای همیشه محدودیت جذب بازیکنان خارجی جدید را خواهد داشت، چرا که فصل به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و اگر باشگاه در حال نزدیک شدن به آن است. مایل است بیشتر هزینه کند اگر جذب بازیکن خارجی را به تاخیر بیندازد، دیگر نمی تواند در فصل جاری از این بازیکن بهره مند شود. به خصوص اینکه این بازیکن خارجی به عنوان بازیکن آزاد به تیم استقلال می پیوندد، اگر در تهران باشد نمی تواند بلافاصله در جمع آبی پوشان بازی کند.