مراقب دایچی “عمل گرا” باشید – اما هواداران اورتون نمی توانند خانه “وای” آنفیلد را فراموش کنند – لیورپول اف سی

در ابتدا و تا حدودی ساده لوحانه، مدتی طول کشید تا احساس کنم شان دایچ باید به عنوان سرمربی جدید در نظر گرفته می شد.

برای قرمزها، این فقط یک بازی ضروری است، اما پیروزی شگفت‌انگیز 1-0 اورتون مقابل آرسنال در اولین بازی دایچ، یک علامت هشدار بود.

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 26 دسامبر 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول اف سی در ویلا پارک جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ولورهمپتون، انگلیس - شنبه، 4 فوریه 2023: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، زمانی که ولورهمپتون واندررز در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین ولورهمپتون و لیورپول در استادیوم مولینوکس گل دوم را به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من فکر می کنم لیورپول پیشرفت خواهد کرد اما به سختی از حضور در جمع چهار تیم برتر بازمانده است.

اونانا تا زمانی که بتواند فشار می آورد، که در صورت آماده شدن، باید در کنار کالورت-لوین به ما فرصت حمله بدهد.

فکر نمی‌کنم برای یک دقیقه فرم قرمزها قبل از دربی، در مقابل روزهای اسفناک ما در پارک، معنی خاصی داشته باشد.



https://www.thisisanfield.com/2023/02/beware-pragmatic-dyche-but-everton-fans-cant-forget-anfields-house-of-woe/ منبع:

به همان اندازه که در تاریخ اخیر خود دیده‌ایم دشوار بوده است، این غیرقابل تردید است.

آخرین برد در آنفیلد عالی بود، اما همانطور که خودتان می دانید، هیچ هواداری در آن حضور نداشت.

شخصاً در آنفیلد، *آن* شب دیووک اوریگی بود که دومین شکست متوالی 4-0 زیر نظر روبرتو مارتینز (روگلیو فونس موری در خانه اول) را رقم زد.

منچستر، انگلیس - شنبه، 31 دسامبر 2022: ترکیب دومینیک کالورت-لوین از اورتون قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی اف سی و اورتون اف سی در استادیوم سیتی منچستر.  این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به طور معمول، نتایج ضعیف برای هر کسی مساوی با فرم ضعیف است، اما اگر یک تیم کلوپ به وضعیت آنها نگاه کند، فقط می تواند شما را به مسائل دیگر فکر کند.

دلیل عدم اخراج او و اخراج او تنها کمتر از دو هفته پیش به دلیل تحولات نسبت به سلسله مراتب باشگاه بود.

همه تاریخ فروش دارند و من تعجب می کنم که آیا هنوز تعداد زیادی هستند که وفاداری کلوپ را نادیده می گیرند.

با این حال، کاملاً واضح است که عمل‌گرایی او زیربنای تلاش‌هایی بود که ما شاهد آن بودیم، و این به این دلیل است که تیمی که او در مقابل آرسنال به میدان رفت، منجر به ساختار سازمان‌یافته‌ای شد که در دوران مدیریت لمپارد کاملاً از بین رفت.

فکر می‌کنم اگر اسپانیایی در نهایت برای بازی آماده شود، او به دنبال این باشد که آزادی تیاگو با توپ را نفی کند.

برنلی، انگلستان - یکشنبه، 13 فوریه 2022: مدیر برنلی، شان دایچ در جریان بازی لیگ برتر FA بین برنلی اف سی و لیورپول اف سی در تورف مور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با تمام آنچه گفته شد، باید به مصدومیت ها نیز اشاره کرد، و همچنین فکر می کنم بازیکنان زیادی در آن تیم هستند که در آنجا حضور داشته اند و این کار را انجام داده اند و هر جامی را که وجود دارد برده اند.

دایچ در سال‌های حضورش در برنلی به شدت کلیشه‌ای بوده است – اجازه دهید با آن روبرو شویم، آن زمان هیچ‌یک از ما منتظر آن نبودیم.

لیورپول 2-0 اورتون

او در حال حاضر از نظر سبک نسبت به لمپارد چه تغییری کرده است؟

برای ما، ای کاش حدود سه هفته دیگر این را از من می پرسیدید، اما من به طور آزمایشی می گویم که ما همچنان یک تیم لیگ برتری خواهیم بود.

هافبک جمع و جور دیچه که هفته گذشته مقابل آرسنال ساخته شد، احتمالاً در آنفیلد نیز مشابه خواهد بود.

علیرغم اینکه قرمزها از بیرون بسیار دور هستند، گاهی اوقات به دلیل ناهماهنگی آنقدر رقیق به نظر می رسند که به نظر می رسد ممکن است مشکلات داخلی در باشگاه وجود داشته باشد.

بازی مورد علاقه من به خاطر بازیکن آندری کانچلسکیس است. دو گل او در سال 1995 در پیروزی 2-1 نقطه اوج بود.

فرانک لمپارد پس از پایان باریک ماندن در لیگ برتر مستحق یک گلوله به عنوان سرمربی بود. البته، با توجه به گذشته، او باید قبل از رسیدن به جام جهانی در نوامبر اخراج می شد.

لیورپول پس از 9 روز تعطیلی دوشنبه شب، در دربی بزرگ مرسی ساید در آنفیلد، به میدان بازگشته است.

هافبک بسیار فشرده بود و ادریسا گوئی و عبدالله دوکور از مهارت آمادو اونانا تعریف می کردند.

فصل اورتون تا اینجای کار را چگونه ارزیابی می کنید؟

به همین ترتیب، با توجه به مسائل عمیق باشگاه، بدیهی بود که ما فقط می‌توانیم فردی را که بیکار است به جای پرداخت صورت‌حساب هنگفت برای اغوا کردن کسی از شغل فعلی‌اش منصوب کنیم.

از زمان انتصاب او، من تحت تأثیر صداقت و رویکرد تازه‌سازی او قرار گرفته‌ام.

دو نفر قبلی ضعیف به نظر می رسیدند و احتمالاً به دنبال ترک باشگاه بودند، اما من فکر می کنم رویکرد دایچه با ویژگی های آنها مطابقت دارد.

همه برای هر دربی اسمی دارند، اینطور نیست؟

با نگاهی به آینده دوشنبه، نبردهای کلیدی کجا هستند؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 2 دسامبر 2018: دیووک اوریگی، بازیکن تعویضی لیورپول، پس از خطای وحشتناک دروازه بان اورتون، جردن پیکفورد، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و اورتون در آنفیلد مرسی، گل پیروزی را در عمق زمان مصدومیت به ثمر رساند. شهرآورد.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از پل گرینوود/تبلیغات)

از قضا، همین چیزی بود که باعث شد لمپارد از اعدام باقی بماند.

برایم مهم نیست چگونه!

امتیازات بیشتر از دست رفته برای تیم یورگن کلوپ، مطمئناً برای هر امیدی برای حضور در یک مسابقه چهار تیم برتر، در مسابقه‌ای که نوید یک عصر پرتنش را می‌دهد، کشنده خواهد بود.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 3 سپتامبر 2022: آمادو اونانا (R) از اورتون و فابیو هنریکه تاوارس از لیورپول، فابینیو، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، بیست و چهل و یکمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من فکر می‌کنم ترکیب 4-3-3، با هر دو وینگر که می‌توانند هنگام عبور از دروازه به عقب بروند، به هر دو مدافع کناری کمک می‌کند و مهم‌تر از آن موقعیت‌هایی برای دومینیک کالورت-لوین ایجاد می‌کند.

امثال برنتفورد، فولام و برایتون به تدریج به سمت پایین شناور خواهند شد، بنابراین من به رتبه پنجم یا ششم فکر می کنم.

سخت است که پس از یک عملکرد واقعی اورتون در پیروزی مقابل آرسنال از اوج نگیریم، اما فکر می کنم این چیزی بود که ما را با حداقل اعتماد به نفس پر کرد تا از این آشفتگی خارج شویم.

در مورد لیورپول، کمپین آنها را تا به امروز چگونه ارزیابی می کنید؟

مثل اکثر هواداران شما، حدس می‌زنم، در ابتدا دیدن تیمی که حتی نه در بهترین حالتش، زیر نظر کلوپ بسیار آشفته به نظر می‌رسید، من را متحیر کرد.

با شروع نه چندان دور، ما با دیو داونی تماس گرفتیم (@daviddownie17) از پادکست اتاق آبی برای بحث در مورد همه چیز اورتون و لیورپول.

فکر می‌کنید هر دو طرف این فصل را کجا به پایان خواهند رساند؟

مورد علاقه و بدترین خاطره دربی مرسی ساید شما چیست؟

به نوبه خود، ما به بازیکنان گسترده – احتمالاً دوایت مک نیل و الکس ایووبی – نیاز خواهیم داشت تا به همان اندازه که یک خروجی را فراهم کنند، ردیابی کنند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 3 سپتامبر 2022: کانر کودی (L) از اورتون و داروین نونیز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، بیست و چهل و یکمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

اورتون در حال نشان دادن نشانه‌هایی از شروع یک تجدید حیات تحت رهبری شان دایچ است، اما هواداران آبی‌ها در آستانه سفرشان به استنلی پارک چقدر مطمئن هستند؟

چقدر از انتصاب دایچه راضی هستید؟

منچستر، انگلیس - شنبه، 31 دسامبر 2022: فرانک لمپارد، مدیر اورتون، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه اورتون در استادیوم سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)