نقل و انتقالات از پرسپولیس، رد همه گمانه زنی ها و شایعات


سرویس خبر شماره: 2019934
19 مه 1403 در 10:59 ق.ظ |
29.1 هزار |

17نقطه نظر

با وجود شایعاتی مبنی بر نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس، هنوز خبری از این باشگاه نیست.

نقل و انتقالات از پرسپولیس، رد همه گمانه زنی ها و شایعات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه پرسپولیس وارد حساس ترین فاز فصل شده و در مسیر دقیق قهرمانی قرار دارد، شایعات نقل و انتقالات از این تیم از هم اکنون آغاز شده است. برخی از این شایعات مربوط به بازیکنانی است که احتمالا از جمع قرمزها جدا می شوند و بخشی دیگر که جذابیت بیشتری برای هواداران دارد، مربوط به بازیکنان جدید و خریدهای برنامه ریزی شده پرسپولیس است.

گفته می شود با توجه به بازگشت پورعلیگنجی از مصدومیت، باشگاه پرسپولیس احتمالا یکی از فرجی و نعمتی را می خواهد که فرشاد فرجی با آنها قراردادی ندارد اما مسئولان باشگاه در مورد تمدید نکردن او چیزی نگفته اند و اصرار دارند. که آنها ما به دنبال یک تمدید با همه هستیم. افراد بدون قرارداد هستند. خود فرجی در عین حال بعد از بازی مقابل نساجی تاکید کرد که مذاکراتی با او برای تمدید قرارداد انجام شده تا شایعه جدایی اش کم رنگ شود.

از سوی دیگر گفته می شد که باشگاه پرسپولیس هم سعید صادقی را نمی خواهد، چرا که پس از حضور عثمر در راس کادر فنی، این بازیکن نیمکت نشین شد، اما فعلا این بازیکن وجود ندارد. خبری که اسمار او را نمی خواهد. و این مربی برزیلی لیستی ارائه نکرد.

2019616

از طرفی سعید صادقی با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر تمایلی به جدایی نداشته باشد تنها راه نجاتش قرضی یا فروشش خواهد بود. قرارداد صادقی طبق بندها یک فصل دیگر تمدید شد و او حالا یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

از سوی دیگر گزینه های جذابی هم اکنون برای لیست پرسپولیس مطرح شده است و گفته می شود این باشگاه به دنبال بازگرداندن لژیونرهایی چون صادق محرمی و علی علیپور و از سوی دیگر چند شخصیت جوان و مطرح است. لیگ برتر مثل مهدی لیموچی، وینگر فنی آلومینیومی، یا محمدحسین اسلامی، هافبک میانی که می خواهد آهن را آب کند.

در مورد علیپور هنوز چیزی مشخص نیست چون قراردادش با ژیل ویسنته در حال اتمام است و اگر نتواند در اروپا بماند می تواند برگردد. علیپور در نقل و انتقالات زمستانی با مدیران پرسپولیس مذاکراتی انجام داد اما شرایط برای گرفتن قراردادش فراهم نبود اما حالا یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس از بازگشت او استقبال می کند.

صادق محرمی نتوانست بالاتر از لیگ کرواسی صعود کند و با توجه به اینکه شش سال از حضورش در این سطح باقی مانده است، احتمال بازگشت وجود دارد اما این بازیکن در جام ملت های آسیا دچار پارگی رباط صلیبی شد و احتمالا تا حدودی آماده خواهد شد. پنج ماه. او تا زمانی که با باشگاهش قرارداد داشته باشد بازی خواهد کرد. در عین حال در صورت تمدید دنیل، این انتقال منتفی به نظر می رسد.

از طرفی پرسپولیس تصمیمی برای بازگرداندن رامین رضاییان ندارد و جذب این گزینه جذاب منتفی است.

2019617

با توجه به جذب بازیکنان جوان مطرحی مانند لیموچی و اسلامی، باشگاه های آلومینیوم اراک و ذوب آهن بعید است به راحتی آنها را از دست بدهند و حتی اگر خود این بازیکنان بخواهند برای پرسپولیس بازی کنند، محبوبیت آنها دانش آموز خواهد بود. از طرفی پرسپولیس وینگرهای زیادی دارد و اگر این همه نفر در این تیم بمانند نیازی به جذب وینگر جدید ندارند اما زمستان سال گذشته در مرکز زمین به دنبال اسلامی بودند که به نظر می رسد. برای اینکه تابستان آینده یک رقیب جدی باشد، بازیکن می تواند آن را ببیند.

با وجود این احتمالات، در شرایطی که رقابت های لیگ به اوج حساسیت خود رسیده است، خبری از نقل و انتقالات از سوی پرسپولیس نیست. در واقع، اسمار هنوز هیچ لیستی به باشگاه ارائه نکرده است و تمام توجهات معطوف به چهار مسابقه آینده است. فعلا چیزی که مشخص است این است که پرسپولیس می خواهد با همه کسانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند و شاید فقط یکی از آنها برود. سران باشگاه در خصوص بازیکنان جدید مدعی هستند که با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده اند مگر اینکه خود رضا درویش با برخی بازیکنان صحبت کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی