دوباره همه را ناامید کرد: آن سیلی درد داشت!


سرویس خبر شماره: 2019963
19 مه 1403 ساعت 11:12 ق.ظ |
9.4K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

ببخشید باید علامت میزدم

برای هفتمین سال پیاپی، پای کیلیان امباپه با شنیدن سرود لیگ قهرمانان سست شد، سپس او چاره ای جز عذرخواهی نداشت.

این دوباره همه را ناامید کرد: آن سیلی درد داشت!

به گزارش ورش سه، بازیکنان بزرگ با توانایی قاطع بودن و ایجاد تفاوت در لحظات بزرگ سنجیده می شوند.

عملکرد کیلیان امباپه در حساس ترین دیدارهای تیم ملی به قدری خوب بود که جای هیچ تردیدی باقی نمی ماند. گلزنی و درخشش در دو فینال جام جهانی گواه این گفته است، اما وقتی آهنگ لیگ قهرمانان اروپا به صدا در می آید این اتفاق نمی افتد و فوتبالیستی که گفته می شود در دهه آینده بر فوتبال مسلط خواهد شد، در مراحل پایانی لیگ قهرمانان به تدریج ناپدید می شود. . رویکرد به لیگ

2019622

سیلی قرمز

همه چیز نشان می دهد که دیگر فرصتی برای او با پاری سن ژرمن وجود نخواهد داشت. هفت فصل انتظار و گاه ناکامی های قابل توجه باعث شد راه کیلیان به جام پایانی نداشته باشد. مهم نیست که او را فوتبالیست هایی مثل وراتی، دی ماریا، کاوانی، مسی، نیمار و … احاطه کرده اند. زیرا هر یک از این پروژه ها در مواجهه با بزرگترین چالش اروپا از بین رفتند. در مجموع 1169 میلیون یورو هزینه شده از زمان حضور امباپه (بدون احتساب 180 یورویی که برای خرید او از موناکو هزینه شده است) به نتیجه نرسیده است. یووه، یونایتد، بایرن، رئال مادرید و دورتموند از جمله شکنجه گران او بودند. هر بار که امباپه رویای بردن جام را می بیند، یک سیلی واقعی به صورتش می خورد.

2019628

انتقاد شدید در فرانسه

این بار این شکست برای امباپه مانند خداحافظی بود و شاید انتقادات از کشورش را تشدید کرد. مثلا فیگارو به آن امتیاز سه و آکیپ به آن امتیاز دو داده است.

این تیم نوشت:آخرین بازی اروپایی امباپه در پی اس جی یک کابوس بود. از نظر فنی، او بسیار شکننده بود و در دوئل ها تحت تسلط هوملس بود. او تقریبا هرگز به یک ریتم متناوب دست پیدا نکرد که برای یک نامزد توپ طلا بسیار پایین است.

انتقادی که خود امباپه نیز از زمانی که در پایان بازی اعلام کرد، می پذیرد: من اولین کسی بودم که امشب باید گل می زدم، اما همه را ناامید کردم.

بدون درخشش در نیمه نهایی

دو بازی و 180 دقیقه بعد، امباپه نه گل زد و نه پاس گل داد تا به کار پاری سن ژرمن پایان دهد. این چهارمین باری بود که مهاجم فرانسوی برای پاری سن ژرمن در نیمه نهایی بازی می کرد و اعداد و ارقام دروغ نمی گویند. با احتساب موناکو، کیلیان شش بازی نیمه نهایی به اضافه یک فینال انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند: مقابل یووه در فصل 17-2016، اما گل او به موناکو کمک نکرد تا به فینال برسد.

2019626

بعدی لایپزیگ و فینال مقابل بایرن در سال 2020 بود. او در هر دو تلاش موفق به گلزنی نشد. و تاریخ در بازی 2020-21 برابر منچسترسیتی تکرار شد. او در بازی اول نتوانست گلزنی کند و در بازی برگشت به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

به همه این دیدارها تقابل دوگانه این فصل با دورتموند اضافه شد که با گلزنی هم برای او همراه نبود.

رئال مادرید اکنون در افق امباپه است. تیمی که به نظر می رسد بهترین گزینه برای پایان دادن به نفرین امباپه در لیگ قهرمانان اروپا باشد. رقابت ها به او پشت کردند و هر بار که لحظه تعیین کننده فرا می رسید او را خفه می کردند و تا زمانی که او این جام را بالای سر نبرد، همیشه یک عنصر مهم از دوران فوتبالی کیلیان امباپه کم خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی