نه لیورپول، نه رئال: بلینگهام سال آینده در دورتموند

بلینگهام در سال 2020 از بیرمنگام به دورتموند پیوست و قراردادی 5 ساله با این باشگاه آلمانی امضا کرد. برخلاف ارلینگ هالند که در قراردادش با دورتموند بند آزادسازی داشت که منچسترسیتی آن را فعال کرد، چنین بندی در قرارداد بلینگهام وجود ندارد و بنابراین رضایت دورتموند برای رئال مادرید الزامی است.

1851873



مجله اخبار فوتبال خارجی

در میان دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی که توانایی مالی برای جذب این ستاره جوان را دارند، رئال مادرید و منچسترسیتی خواهان جذب بلینگهام هستند. رئال مادرید بیشتر به حضور بلینگهام در برنابئو علاقه دارد تا سیتی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جود بلینگهام، ملی پوش جوان دورتموند انگلیس به یکی از ستاره های مورد علاقه فوتبال اروپا تبدیل شده است و از چند باشگاه مطرح از جمله لیورپول و رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شود. .

پس از انتشار اخباری مبنی بر امتناع لیورپول از جذب جود بلینگهام، گزارشی حاکی از آن است که رئال مادرید به هدف خود برای جذب او در سال جاری دست نخواهد یافت و ستاره انگلیسی یک فصل دیگر در دورتموند بازی خواهد کرد.

نه لیورپول، نه رئال: بلینگهام سال آینده در دورتموند

اما این سایت ورزشی در گزارشی می گوید که به دلیل عجله دورتموند برای فروش ستاره جوان خود، به نظر می رسد انتقال او به رئال در تابستان امسال انجام نشده و بلینگهام حداقل یک فصل بازی خواهد کرد. بیشتر با پیراهن باشگاه آلمانی


سرویس خبر شماره: 1920802
24 آوریل 1402 @ 19:19
5.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لیورپول مدت زیادی است که می خواهد بلینگهام را به خدمت بگیرد و یورگن کلوپ با توجه به کمبود بازیکنان خلاق در خط میانی تیمش، به مسئولان باشگاه گفته است که بلینگهام باید پروژه اصلی باشگاه در تابستان آینده باشد. اما در روزهای اخیر گزارش هایی در رسانه های انگلیسی منتشر شد که نشان می داد قیمت 150 میلیون یورویی دورتموند باعث شده تا مدیران لیورپول به کلوپ بگویند که توانایی خرید این ستاره انگلیسی را ندارند.

1851872