آیا چلسی می تواند فصل خود را نجات دهد؟ – چلسی صحبت کن

دورهمی مدیریتی

کمبودهای لیگ برتر

تنها نقطه اوج فصل تا اینجای کار لیگ قهرمانان اروپا بوده است. اکثر طرفداران استدلال می کنند که پاتر تاکتیک ها و انتخاب های تیمش را برای شب های اروپایی درست انجام نداده است – اما نتایج نشان می دهد که چیزی درست پیش می رفت. چه چیزی می توانست باشد مرحله گروهی دشواری انجام شد با سهولت پس از شروع لرزان.

هیچ باشگاهی که از یک در گردان برای دفتر مدیر استفاده می کند، موفقیت زیادی را جشن نمی گیرد. با اعلام اینکه فرانک لمپارد به صورت موقت به استمفوردبریج بازخواهد گشت، تعداد سرمربیان این فصل به 4 نفر افزایش یافت.

این بدیهی است که شامل کوتاه ترین زمان استخدام برونو سالتور می شود. اما نمی‌توانست آن نوع کمپینی باشد که تاد بوهلی در ماه اوت پیش‌بینی کرده بود. اکنون به لمپارد تا پایان فصل سلطنت داده شده است، هواداران چلسی امیدوارند می توانند کمی بیشتر از نمایش فوتبال لذت ببرند – حداقل.

پل استمفورد

در حالی که تنها چند ماه از فصل 2022-23 باقی مانده است، هر کسی که مایل به انجام آن است شرط بندی بازی های آنلاین فوتبال ممکن است از آبی ها دوری کند و به دنبال ثبات بیشتر در جای دیگری باشد. اما آیا بازگشت یک مورد علاقه جمعیت در یک نقش موقت می تواند کاتالیزور برای پایان موفقیت آمیز کمپین باشد؟ و به هر حال چه شکلی خواهد بود؟ در اینجا دیدگاه ما در مورد یک فصل ناامید – و لغزش های امید برای آینده است.

در این مرحله، هواداران چلسی باید کمی عملگراتر باشند. البته این باشگاه باید بهتر عمل کند – اما ما اینطور نیستیم. یک نمایش خوب، هر نتیجه ای که باشد، مقابل مادرید ضروری است. اما هر شانسی وجود دارد که تا پایان فصل چند مکان دیگر در اروپا موجود باشد.

اکثر مفسران می گویند که در حال حاضر رتبه چهار تیم برتر فراتر از چلسی است، هر چند آنها قبل از پایان فصل پیشرفت کنند. شکست رئال مادرید در لیگ قهرمانان قطعا همه دوباره هیجان زده خواهند شد – اما شکست مقابل غول های اسپانیایی لزوماً پایان نجات فصل نیست.

اما این چند ماه اخیر فوتبال غیرقابل تصور و نتایج اسفناک در لیگ بوده که واقعاً ناامید کننده بوده است. قبل از اولین بازی لمپارد در مقابل ولوز، از زمان بازگشت از جام جهانی تنها 4 پیروزی کسب شده بود. مهمتر از آن، شکست هایی از ساوتهمپتون، فولام و ویا بوده است – و این قبل از در نظر گرفتن تمام تساوی ها است.

اما حتی اگر چلسی توانسته بود تا جام کارابائو خیلی پیش برود یا به هواداران جرات کرده بود که یک قهرمانی دیگر در جام حذفی را در سر بپرورانند، نتایج در لیگ برتر به اندازه کافی خوب نبوده است. توماس توخل از اینکه فرصت بیشتری به او داده نشد، با نگاه کردن به نتایج لیگ، احساس ناراحتی می‌کند – و حتی گراهام پاتر هم خوب شروع کرد.

اکنون لیگ قهرمانان اروپا ممکن است در یک فصل پر از غم و اندوه، نامحتمل ترین داستان موفقیت آمیز باشد. سخت است فکر کنیم که چگونه فرانک لمپارد پس از دوران حرفه‌ای‌اش می‌تواند خود را بیش از پیش برای هواداران دوست داشته باشد – اما بازیکنان او که جام معروف را در ماه ژوئن در استانبول به دست می‌آورند مطمئناً به آن دست خواهند یافت.

بدشانس در جام ها

تا حد زیادی فصلی برای فراموش کردن هواداران چلسی بوده است. با گذشت فصل، تعدادی از انتصابات مدیریتی ناامید کننده تر شدند. خروج از جام حذفی و نتایج و عملکرد شرم آور همه باعث شده امیدهای پیش فصل شوخی به نظر برسند.

بازیکنان و باشگاه نباید از راهیابی به یکی از رقابت‌های کمتر بی‌اعتنا باشند. در آن صورت می توان موفقیت واقعی را در فصل آینده به دست آورد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/can-chelsea-save-their-season/ منبع:

اکنون چه چیزی را می توان موفقیت در نظر گرفت؟

هر دو شکست تحت نظارت گراهام پاتر بود. او همچنین به لیگ برتر و چمپیونزلیگ به عنوان دو جامی که واقعاً باید دنبال شود نگاه می کرد. اما یک دوره طولانی در هر یک از این دو رقابت دیگر جام حذفی روحیه را افزایش می‌داد و زندگی را برای بازیکنان و کادر مدیریتی آسان‌تر می‌کرد.

اگرچه جام‌های FA و Carabao برای هر کسی که با چلسی در ارتباط است بسیار پایین‌تر از فهرست اولویت‌ها بوده است، کنار گذاشتن هر دو در اولین فرصت کمی ناامیدکننده بود. اما می توان ادعا کرد که تساوی منچسترسیتی در هر دو رقابت نیز تجربه بدشانسی بود.