نویر از چمن عصبانی است: توپ منحرف شده است


سرویس خبر شماره: 2020289
21 اردیبهشت 1403 ساعت 10:12 ق.ظ |
5.5 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

زمین برنابئو مقصر اشتباه دروازه بان بایرن است

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ فاش کرد که خطای او در گل تساوی رئال مادرید در زمین سانتیاگو برنابئو بود.

نویر از چمن عصبانی است: توپ منحرف شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مانوئل نویر در دقیقه 87 دیدار مقابل رئال مادرید کابوسی را تجربه کرد. ضربه وینیسیوس که دروازه بان باتجربه آلمان معمولا با چشمان بسته آن را متوقف می کند، از او خارج می شود و خسلو را به تساوی می کشاند. این گل باعث شد تا رئال مادرید به بازی برگردد.

کاپیتان بایرن و آلمان در پاسخ به سوالی درباره اشتباه او، گفت که نقص در زمین ورزشگاه تاثیر زیادی داشته است.

نویر گفت: «باید بگویم انتظار داشتم توپ به روشی متفاوت به سمت من بیاید و بیشتر به سمت سینه ام بیاید. خیلی تلخ است.

2020181

پپ گواردیولا پس از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه رئال گفت: زمانی که من بازی می کردم، چمن استادیوم مثل فرش بود…امروز نه.آنها مراقبت کردند. فکر می‌کنم در زمین چمن، اما فلورنتینو پرز کار چشمگیری انجام داد و استادیوم فوق‌العاده است.”

نویر همچنین در مورد نپذیرفتن گل ماتییس دی لیخت توسط داور در لحظات پایانی گفت: داور به خودش شک کرد، باید با خودش صادق باشد، تا این حد نمی تواند اتفاق بیفتد.

توماس توخل به نوبه خود نخواست به اشتباه دروازه بان خود اشاره کند. این مربی به عملکرد خود در بسیاری از شوت های رئال مادرید توجه کرد: “از 10000 بار، نویر 10000 بار توپ را متوقف می کند. این ضربه شماره 10001 بود. اشتباه نویر عملا منتفی است. او دقیقا امروز پس از یک “مسابقه این کار را انجام می دهد. در مقیاس جهانی. خیلی تلخ است.

2019838

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن افزود: ناراحت کننده است، به خصوص با توجه به اینکه نویر با تمام سیوهایش ما را در بازی نگه داشت و چنین اتفاقی می افتد.

الیور کان همچنین درباره اتفاقات رخ داده با مقایسه اشتباه دروازه بان 38 ساله خود در فینال جام جهانی 2002 که رونالدو از فرصت گلزنی استفاده کرد، گفت: در سال 2002 هنوز وقت داشتیم، متاسفانه مانوئل در دقیقه 88 اشتباه.

مجله اخبار فوتبال خارجی