روبن آموریم، بازیکن اسپورتینگ لیسبون برای منچستریونایتد پیشنهاد شد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

دیامانتینو میراندا، بازیکن پیشین اسپورتینگ لیسبون، خبر انتقال روبن آموریم به منچستریونایتد را مطرح کرده است.

به نظر می رسد موقعیت اریک تن هاگ در اولدترافورد به دلیل فرم ضعیف تیمش و موقعیت لیگ در خطر کامل باشد. شیاطین سرخ در مسیر رسیدن به بدترین رتبه خود در تاریخ لیگ برتر در رده هشتم قرار دارند و در حال حاضر 13 بازی را در لیگ شکست داده اند.

شاگردان هلندی پس از 35 بازی تفاضل گل منهای سه را نیز دارند که نشان دهنده ضعف عمیق هم در حمله و هم در دفاع است.

این موضوع باعث شد تا صحبت‌های زیادی در مطبوعات در مورد اینکه چه کسی جایگزین مربی بسیار بدجنس شده با توماس توچل، گراهام پاتر و هانسی فلیک خواهد شد، ایجاد کرد.

یکی از مربیانی که اخیراً مورد توجه قرار گرفته، مربی 39 ساله روبن آموریم است که به تازگی دومین قهرمانی خود در لیگ را در اسپورتینگ پرتغال به دست آورده است. همچنین این شانس وجود دارد که در پایان این ماه در فینال جام حذفی به مصاف پورتو بروند.

این مربی در پرتغال به دلیل ثبات و اثربخشی بازی تیمش تحسین های زیادی را به دست آورده است.

میراندا در گفتگو با CMTV (از طریق futebol365) ادعا کرد: “اگر معلوم شود، اگر این حقیقت داشته باشد، منچستریونایتد به روبن آموریم علاقه مند است، با اطمینان مطلق، کمبود پول وجود نخواهد داشت.”

و من فکر می کنم که آموریم همه شرایط را دارد، مخصوصاً به خاطر کارهایی که قبلا انجام داده است، به خصوص به این دلیل که او اسپورتینگ را با صدای بلند ترک می کند، و اغلب به این دلیل است که شما مجبور می شوید باشگاه ها را ترک کنید.

این بازیکن سابق همچنین معتقد است که مربی 39 ساله برای این کار واجد شرایط است زیرا مجبور بود کار بازسازی مشابهی را در اسپورتینگ انجام دهد، البته در مقیاس کوچکتر.

من هیچ مشکل بزرگی برای پذیرش اینکه روبن آموریم در صورت صحت این پیشنهاد از سوی منچستریونایتد جدا خواهد شد، ندارم، به خصوص به این دلیل که باشگاهی است که نیاز به بازسازی اساسی دارد. این کاری است که روبن آموریم در اسپورتینگ انجام داد، درست است، مقیاس بسیار متفاوت است، اما آموریم توانست خود را در اسپورتینگ ثابت کند، او می تواند این کار را انجام دهد.

این مربی قبلاً توجه مطبوعات انگلیسی را به خود جلب کرده بود، زمانی که به شدت به پست های لیورپول و وستهم مرتبط بود. از او به عنوان “سوپراستار بعدی مربیگری اروپا” شهرت دارد.

سبک فوتبال آموریم همچنین به عنوان “برند فوتبال چشم نواز و موثر” شناخته شده است که “به سرعت نتایج را به همراه داشته است.”

به نظر می رسد شیاطین سرخ باید تا پایان فینال جام حذفی منتظر بمانند تا ببینند INEOS چه کسی را به عنوان جانشین تن هاگ انتخاب می کند، اگر حتی تصمیم به تغییر سرمربی بگیرد. برای بیشتر افراد این دو هفته طولانی خواهد بود، اما این تنها یکی از بسیاری از تصمیمات کلیدی سر جیم رتکلیف و همکارانش است. اگر آنها یونایتد را به نیرویی برگردانند که هوادارانشان معتقدند باید باشند، باید درست عمل کنند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/10/sporting-cps-ruben-amorim-tipped-for-manchester-united-job-280002/ منبع: