نویر: لواندوفسکی بدشانس بود که گل نزد

او به خبرنگاران گفت: “فکر می‌کنم این یک بازی احساسی برای لواندوفسکی بود زیرا او در مونیخ خیلی خوب کار کرد. اما ما او را به اندازه یک حریف می‌شناختیم. در لحظات حساس شانس با او نبود.
خوش شانس بودیم که ضربه رگبار او از بالای دروازه به بیرون رفت و من به موقع برای فرصت دوم آنجا بودم. ما امروز عملکرد دفاعی خوبی داشتیم.

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است تیمش خوش شانس بود که از روبرت لواندوفسکی گل نزد.

نویر: لواندوفسکی بدشانس بود که گل نزد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن امشب در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه 2-0 بارسا را ​​شکست دهد. در همین حال، روبرت لواندوفسکی که در تابستان از بایرن به بارسا نقل مکان کرد، موقعیت های گلزنی بسیار خوبی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند.
نویر معتقد است که ستاره لهستانی علاوه بر عملکرد دفاعی خوب تیمش، بدشانس بود که در بازی امشب گلزنی نکرد.


سرویس خبر شماره: 1843623
23 سپتامبر 1401 ساعت 02:46
3.2 هزار |

0نقطه نظر

بایرن در دو بازی اخیر خود در بوندسلیگا مقابل یونیون برلین و اشتوتگارت متوقف شده است و این موضوع انتقادهایی را برانگیخته است. حتی گفته می شد که بازیکنان بایرن هم از تاکتیک یولیان ناگلزمن ناراضی بودند اما نویر نظر دیگری دارد.
“نباید اغراق کنید. ما بازی های خود در لیگ قهرمانان اروپا را بردیم. ما در برابر اینتر و بارسا جا داشتیم. با این حال، باید در مقابل تیم هایی که در پشت زمین سخت تر بازی می کنند بهتر عمل کنیم. چنین حریفی هفته آینده در آگزبورگ منتظر است. برای ما.”



مجله اخبار فوتبال خارجی