نکته مهم سرمربی قرمزهای پایتخت/ حضور هواداران می تواند بسیار موثر باشد

آرسنال به پیروزی قاطع 5-0 مقابل ناتینگهام فارست رسید تا در صدر جدول بماند و فرم خوب خود را حفظ کند. آرتتا، سرمربی جوان توپچی ها در پایان بازی با تمجید از نقش هواداران در عملکرد تیمش تاکید کرد که آنها انرژی زیادی در بازیکنان آرسنال دمیده اند.

ریس نیلسون بازیکن جایگزین ساکا در این دیدار خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند. آرتتا درباره عملکرد او گفت: بازیکنان و کادر فنی آرسنال برای او بسیار خوشحال هستند. نیلسون بهتر است و شما به وضوح می توانید آن را ببینید.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سرمربی اسپانیایی آرسنال گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم، در بازی امروز موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و این بار ضربات بازیکنان ما به دروازه برخورد کرد. بدون شک تاثیر حضور هواداران آرسنال در ورزشگاه است. خیلی زیاد است و نمی توانم درصد دقیقی را بگویم شاید 20، 30 یا 90 درصد، اما حضور آنها شرایط تیم را تغییر می دهد، هواداران به ویژه در مواقع سخت انرژی زیادی به بازیکنان تیم می دهند. تیم های بزرگ باید در سریع ترین زمان ممکن به رویدادهای اطراف واکنش نشان دهند و ما این کار را انجام داده ایم.

آرتتا درباره مصدومیت بوکایو ساکا هافبک تیم ملی انگلیس که در نیمه اول تعویض شد، گفت: امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشد و این بازیکن به جام جهانی برسد. بوکایو ساکا ضربه سختی خورد. پا و مچ پا تحت تأثیر قرار گرفتند.»