نکونام امیدوار است حکم انضباطی حمیدی فر به سرعت اعلام شود


سرویس خبر شماره: 2020338
21 مه 1403 در 3:01 ب.ظ.
3.7 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

هافبک جوان مقابل فولاد است یا خیر؟

جواد نکونام امیدوار است هر چه زودتر تکلیف امید حمیدی فر در کمیسیون انضباطی مشخص شود.

نکونام امیدوار است حکم انضباطی حمیدی فر به سرعت اعلام شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری امید حمیدی فر، هافبک جوان استقلال و مهرداد رضایی در پایان بازی اخیر باعث شد تا کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال این دو بازیکن را احضار کند و موضوع را با آنها در میان بگذارد.

حمیدی فر و رضایی روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردند. هافبک استقلالی ها در این دیدار از مهرداد رضایی به خاطر ژست او عذرخواهی کرد و در مصاحبه ای این مشکل را اعلام کرد. وی در جلسه کمیسیون انضباطی با ابراز پشیمانی از اقدام خود ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده این تصمیم را جبران کند.

2020033

در چنین شرایطی همه منتظر رای کمیسیون انضباطی درباره اقدام امید حمیدی فر هستند. با توجه به گمانه زنی های مطرح شده درباره احتمال محرومیت این بازیکن از بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی آبی ها می خواهد هر چه سریعتر از نقش هافبک جوان خود بداند.

محروم بودن یا نبودن امید حمیدی فر می تواند تاثیر مستقیمی روی ترکیب استقلال در بازی بعدی داشته باشد و به همین دلیل جواد نکونام درخواست کرد هر چه سریعتر تکلیف این بازیکن جوان در تیمش مشخص شود. نکونام دوست دارد زودتر بداند حمیدی فر را در اختیار دارد یا نمی تواند او را به زمین بفرستد تا برای بازی مقابل فولاد برنامه ریزی بهتری داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی