دیوید بکهام به بازیکنان منچستریونایتد هشدار داد که نباید برای فینال جام حذفی به انگیزه نیاز داشته باشند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد هشدار داد که بازیکنان یونایتد که انگیزه ای برای فینال جام حذفی ندارند، در تیم اشتباهی هستند و ورزش اشتباهی را انجام می دهند.

هافبک سابق در اولدترافورد دوران پر جامی را پشت سر گذاشت و در این باشگاه شش لیگ برتر، دو جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بکهام که از آکادمی یونایتد بود، مظهر استانداردهای بالا، استعداد و اخلاق کاری در دهه 90 و 2000 بود.

متأسفانه نسخه 2024 یونایتد، با وجود داشتن استعداد، به شدت فاقد اخلاق کاری و نظم لازم برای بدست آوردن نتایج در شرایط دشوار است.

این باعث شد که تیم اریک تن هاگ به رده هشتم جدول سقوط کند و رکورد باشگاهی 13 بازی در یک فصل لیگ برتر را از دست بدهد.

یک گزارش نگران کننده وجود داشت که توسط شخص مردم بازیکنان یونایتد «تسلیم شده‌اند» و می‌ترسند که در هیچ یک از سه بازی حیاتی باقی‌مانده خود در لیگ، علاوه بر فینال جام حذفی مقابل رقبای بین‌شهری، منچسترسیتی، نتوانند پیروز شوند.

کارشناسان همچنین به تلاش‌های ستاره‌های خاصی پرداخته‌اند که مارکوس راشفورد و کازمیرو اغلب دو نفر از بازیکنانی هستند که به دلیل نمایش ضعیف‌شان بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

هر دو بازیکن حیاتی بودند زیرا یونایتد به خشکسالی جام‌های فصل گذشته خود پایان داد، اما در این دوره، آنها سایه‌ای از خود سابق خود بوده‌اند.

بکهام در اولین نمایش مستند جدید تربل در سال 1999 اظهار داشت که امیدوار است سرمربی یونایتد مجبور نباشد کار زیادی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان انجام دهد تا به دنبال انتقام شکست نهایی فصل گذشته از همان حریفان باشند.

من فکر می‌کنم این تمام هدف منچستریونایتد بودن و بازی در این بازی‌های بزرگ است که باید انگیزه داشته باشید. وقتی یک فوتبالیست حرفه‌ای هستید و کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید و در باشگاهی هستید که دوستش دارید، وقتی در هر بازی بازی می‌کنید، چه یک بازی فصل معمولی یا چه فینال جام حذفی مقابل شما. رقبا، این باید انگیزه کافی باشد.”

او با تکیه بر تجربه خود به عنوان یک برنده باتجربه در باشگاه، اظهار داشت: «و اگر اینطور نیست، در تیم اشتباهی هستید و ورزش اشتباهی را انجام می دهید.

ما در هر بازی، چه یک بازی جام جوانان، یک بازی دوستانه، خارج از فصل یا یک فینال جام اروپا، با همان ذهنیت و انگیزه یکسان وارد شدیم و این چیزی است که شما امیدوارید که هر تیم و هر بازیکنی برای آن منچستریونایتد با انگیزه کافی به فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی می رود که سرمربی نباید حرف زیادی بزند.

این به خوبی در مورد وضعیت غم انگیز باشگاه صحبت می کند که هواداران واقعاً باید نگران این باشند که آیا بازیکنان آنها برای فینال جام حذفی حاضر می شوند یا نه، اما این یک نگرانی بسیار واقعی است.

در واقع، هنوز چیزهای زیادی برای بازی در لیگ برتر وجود دارد. بله، فوتبال لیگ قهرمانان دور از دسترس است، اما راهیابی به لیگ اروپا هنوز هم بسیار دور از دسترس است، با سه تساوی چشمگیر در مقابل آرسنال، نیوکاسل و برایتون هنوز قبل از اینکه توجه ها حتی به فینال جام حذفی تغییر کند، بازی کنند.

علاوه بر این، بازی برای بزرگترین باشگاه انگلیس، اگر نگوییم جهان، باید انگیزه کافی برای هر بازیکنی باشد. اگر اینطور نباشد، ترسناک است که فکر کنیم چقدر استانداردهای باشگاهی زیر دست گلیزرهای بی کفایت افتاده است.

یکی از حیاتی ترین جنبه هایی که مالکان جدید INEOS به دنبال تغییر آن هستند، فرهنگ ضعیفی است که برای مدت طولانی در باشگاه شکل گرفته است و بردن جام حذفی در برابر همسایگان خود راهی قوی برای ورود به چیزی است که وعده می دهد یکی از بهترین ها باشد. پنجره های دراماتیک در تاریخ اخیر باشگاه.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/05/10/david-beckham-warns-manchester-united-players-that-they-shouldnt-need-motivation-for-fa-cup-final-280018/ منبع: