نکونام با این بازگشت خیلی ها را ناامید کرد/ مهرداد محمدی استقلالی متعصب است/ استرس افکار عمومی باعث شد گل بزنیم.



علی چینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره پیروزی استقلال مقابل هواداران گفت: خیلی ها می توانند بگویند چرا استقلال اول گل زد اما دلیلش را می دانم. دلیلش هم این بود که استقلال بعد از مدت ها مقابل تماشاگرانش بازی می کرد. شاید این توجیه خوبی نباشد اما استرس تماشاگران روی بچه های استقلال تاثیر منفی گذاشت. اما دیدیم که در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت بود.

وی افزود: تیم هواداران در همان دقایق ابتدایی برای گلزنی آمدند و به آنچه می خواستند رسیدند. آنها می دانستند که اگر این کار را نکنند، نمی توانند به استقلال گل بزنند. فشار تیم هواداران و وضعیت روحی بچه های استقلال در مقابل تماشاگرانشان باعث شد گل بخوریم و به تیم خود گل بزنیم. اما در تداوم استقلال یک بار تغییر رنگ داد.

بازیکن استقلال سال گذشته اضافه کرد: در کنار همه مشکلات نباید از مهرداد محمدی و ارزش هایی که این بازیکن برای استقلال نشان می دهد غافل شد. استقلالی ها شاید مهدی قیدی و محمد محبی را از دست داده باشند اما در عوض فوتبالیستی به دست آوردند که به اندازه دو بازیکن می ارزد.

چینی خاطرنشان کرد: در هفته ای که پرسپولیس برد، استقلال باید این دیدار را می برد چرا که دیدیم مهرداد محمدی چقدر با انگیزه بود و به تیمش برای پیروزی کمک کرد. او یک پنالتی گرفت و دو بار دروازه حریف را باز کرد. استقلال به چنین بازیکنانی نیاز دارد. فوتبالیستی که برای استقلال سرش را جلوی توپ می گذارد و با جان و دل بازی می کند.

قبل از شروع فصل گفته می شد مهرداد محمدی طرفدار پرسپولیس است اما حالا برای استقلال بازی می کند. وی توضیح داد: محمدی با این فوتبال و تعصبی که در هفته های اخیر نسبت به استقلال داشته، ثابت کرده استقلالی ترین فوتبالیستی است که دیده ام. یادم هست کاش همه مثل مهرداد محمدی فوتبال بازی می کردند.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال گفت: در کنار محمدی، کوین یاماگا، هافبک‌های استقلال و بقیه بازیکنان تیم عالی کار کردند. در مجموع باید گفت که نکونام به خوبی بلد بود تیمش را جمع کند. شاید هر تیمی به جای استقلال با دریافت دو گل جلوی چشمان هوادارانش فرو می ریخت اما استقلالی ها با این بازگشت ثابت کردند که یک مربی تمام عیار روی نیمکت خود دارند و باعث شد خیلی ها کمتر احساس کنند.

چنی در پایان گفت: امیدوارم مسائل مربوط به بازیکن خارجی استقلال هر چه سریعتر حل شود تا نکونام با خیال راحت به کار خود ادامه دهد. اول فصل گفتم جواد نکونام قصد دارد بینی خیلی ها را بمالد و حالا کم کم ثابت می کند که نکونام مربی ای نیست که بخواهد عقب نشینی کند و حتی می تواند یک 2- را تمام کند. 0 شکست با پیروزی 3-2. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال