نگرانی شریفی از نبوغ ماشاریپوف و اورونوف


سرویس خبر شماره: 2020051
20 اردیبهشت 1403 ساعت 03:43 |
1.1 هزار |

1نقطه نظر

پولی که امسال به خارجی ها دادیم حرام نبود.

پیشکسوت فوتبال از درخشش ستاره های ازبکستان در لیگ یک ایران ابراز نگرانی کرد.

نگرانی شریفی از نبوغ ماشاریپوف و اورونوف

اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه مراسم اختتامیه جام یونس شکوری که با حضور پرشور پیشکسوتان در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سالهاست که به اینجا (ورزشگاه امجدیه) می آیم. . واقعاً جایی است که من را خوشحال می کند، من همسالانم را می بینم. من هم گذر زمان را حس می کنم که باید قدر یکدیگر را بدانیم.
پیشکسوت فوتبال درباره مسابقات قهرمانی صحبت کرد: همه در مورد سرخابی ها صحبت می کنند. باید در مورد سایر تیم ها صحبت کنیم. امسال یکی از سال هایی است که پولی که برای بازیکنان خارجی دادیم حرام نبوده و تا به حال قدر بازیکنان خارجی را نداشته ام. کیفیت آنها بسیار بالاست و متاسفانه تیم هایی هم از ما جلوتر هستند. ستاره امروز تیم فوتبال استقلال یک ازبکستانی است. فوتبال در این منطقه پیش روی ماست. باید بیدار شویم و پنبه را از گوش خود بیرون بیاوریم. آنهایی که امروز گل می زنند اروپایی نیستند.
شرفی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بازیکنان ایرانی در خالکوبی مهارت دارند. آنها از مچ تا گردن خالکوبی دارند و موهایشان به صورت دم اسبی بسته شده است. بازیکنان خارجی اینطور هستند اما بازیکنان ما باید مثل آنها فوتبال بازی کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی