نگرانی واقعی: ستاره انگلیسی لیورپول را ترجیح می دهد

خورخه پیکون، روزنامه نگار اسپانیایی مدعی شده است که خانواده بلینگهام علاقه زیادی به حضور او در لیگ برتر دارند و معتقدند که او می تواند راحت تر خود را با شرایط لیگ برتر وفق دهد.
نکته دیگری که مورد توجه نزدیکان این بازیکن است این است که شاید در 19 سالگی برای پیوستن او به رئال مادرید زود باشد و چند سال دیگر فرصت پوشیدن این پیراهن را پیدا کند.
این موضوع باعث نگرانی شدید مدیران رئال شد زیرا گزینه جایگزین آنها برای بلینگهام انزو فرناندز بود که در آخرین ساعات پنجره زمستانی به چلسی پیوست و حالا ممکن است برای تقویت هافبک فصل آینده این تیم با مشکل جدی روبرو شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868178
13 فوریه 1401 در 1:10 ب.ظ
7.7 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیران رئال مادرید تلاش خود را برای جذب بلینگهام در پنجره تابستانی سال آینده آغاز کرده بودند و مذاکراتی نیز در این زمینه انجام شده است.
آنها امیدوار بودند که بتوانند با یک پیشنهاد خوب این بازیکن را برای حضور در سانتیاگو برنابئو راضی کنند و بسیاری از رسانه های اسپانیایی از علاقه این بازیکن برای پوشیدن پیراهن رئال خبر داده بودند.
اما حالا به نظر می رسد شرایط تغییر کرده و احتمال اینکه لیورپول بتواند این باشگاه را در رقابت ها شکست دهد تا این هافبک انگلیسی را به ارمغان بیاورد بسیار زیاد است.

1793918

علاقه جود بلینگهام، ستاره انگلیسی دورتموند برای حضور در لیورپول، نگرانی جدی رهبران رئال مادرید را برانگیخته است.

نگرانی واقعی: ستاره انگلیسی لیورپول را ترجیح می دهد