ماموریت سخت دروازه بان جوان استقلال: هفت از ده


سرویس خبر شماره: 1868188
13 فوریه 1401 @ 1:12 بعد از ظهر |
4.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در مجموع رضایی در دو فصل حضورش در تیم آبی پوشان 9 بار در لیگ برتر و مرحله حذفی برای تیمش به میدان رفت و در 6 بازی موفق به ثبت کلین شیت و 4 گل شد. حالا این دروازه بان جوان در بازی امروز مقابل مس کرمان به دنبال ثبت هفتمین کلین شیت خود در 10 بازیی است که برای استقلال انجام داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علیرضا رضایی امروز در دهمین بازی خود با استقلال می تواند به هفتمین کلین شیت دست پیدا کند.

ماموریت سخت دروازه بان جوان استقلال: هفت از ده

به گزارش “ورزه سه”، شاگردان ریکاردو ساپینتو تا ساعاتی دیگر در کرمان به مصاف تیم مس می روند. آبی پوشان برای سومین بازی متوالی کاپیتان و دروازه بان اول خود را در کنار خود نخواهند داشت و بار دیگر علیرضا رضایی در دروازه استقلال قرار می گیرد.

رضایی که قبل از مصدومیت حسینی در لیگ بیست و دوم بازی نکرده بود، فصل گذشته دروازه بان اول آبی ها در رقابت های حذفی بود و در هر سه بازی این تیم مجیدی مقابل نود ارومیه، پیکان و نساجی در دروازه بود.

او فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی، گل گهر، صنعت نفت و شهر خودرو به میدان رفت تا در 7 دیداری که فصل قبل انجام داده، 5 کلین شیت به ثبت برساند.

اما در لیگ امسال مصدومیت حسینی باعث شد رضایی پس از پانزده هفته نیمکت نشینی برای اولین بار در این فصل مقابل سپاهان در ترکیب ظاهر شود. این دیدار نتیجه خوبی نداشت و آبی ها مقابل سپاهان با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند. اما رضایی در دومین تجربه خود زیر نظر ساپینتو به مصاف ملوان رفت و با نمایشی خوب موفق شد اولین کلین شیت خود را در این فصل ثبت کند.

1797497