نیوکاسل یونایتد می تواند مانع بزرگی بر سر راه منچستریونایتد برای جذب مایکل اولیس باشد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

منچستریونایتد در رقابت برای جذب مایکل اولیس، رقابت بیشتری از درون لیگ برتر دارد. اکنون نیوکاسل یونایتد نیز به این تعقیب و گریز پیوسته است.

این بازیکن فرانسوی دوشنبه شب در پیروزی 4-0 کریستال پالاس مقابل یونایتد بسیار هیجان انگیز بود و مهارت، خلاقیت و تهدید گلزنی خود را به نمایش گذاشت که او را به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل کرده است.

اولیس دو بار مقابل یک تیم محصور یونایتد به گل رسید و اگر چند موقعیت باشکوه دیگر را رد نمی کرد، به راحتی می توانست هت تریک کند.

از طرف یونایتد، آنها امسال برای خلق مهاجمان خود تلاش زیادی کرده اند، زیرا برونو فرناندز بهترین گلزن تیم است و راسموس هوجلوند در اولین فصل خود تنها 14 گل به ثمر رسانده است.

بنابراین، مدتی است که به طور گسترده گزارش می شود که اولیس هدف اصلی یونایتد در پنجره نقل و انتقالات آتی است.

با ورود دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی به دلیل پرونده قضایی با کارفرمایان فعلی اش نیوکاسل، برنامه ریزی برای پنجره تابستانی برای شیاطین سرخ دشوار بوده است.

با این حال، یکی از نام‌هایی که INEOS از قبل تایید کرده است، نام Olise است که نشان‌دهنده اطمینان آنها از پتانسیل این بازیکن 22 ساله است.

با این حال، دیلی میل گزارش می دهد که ممکن است یک آچار بالقوه برای یونایتد وجود داشته باشد. با احتمال باخت اشورث به شیاطین سرخ، سرخابی ها نقشه انتقام خود را کشیده اند.

این روزنامه ادعا می کند که “نیوکاسل در حال افزایش علاقه به مایکل اولیس، مهاجم کریستال پالاس است.”

سرخابی ها “در تلاش هستند تا خودشان به اروپا واجد شرایط شوند و امیدوارند که جاه طلبی پروژه آنها بتواند اولیز را متقاعد کند که آنها مدعی جدی هستند.”

متأسفانه برای یونایتد، نیوکاسل تنها تهدیدی برای یک قرارداد بالقوه نیست. اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر احساس خوش‌بینی استون ویلا در مورد شانس خود برای جذب بازیکن منتشر شده است و طبق معمول، چلسی نیز در پس‌زمینه کمین کرده است.

پایان ضعیف یونایتد در فصل و این احتمال بسیار واقعی که آنها می توانند تنها تیمی در بین چهار تیم فوق الذکر باشند که نمی توانند فصل آینده فوتبال اروپا را ارائه دهند، می تواند به شانس آنها برای جذب این ستاره هیجان انگیز آسیب جدی وارد کند.

با این حال گفته می شود که اولیس علاقه زیادی به انتقال به یونایتد دارد.

علاوه بر این، این بازیکن در دوران کودکی به عنوان یک هوادار “محصول” باشگاه نیز توصیف شده است، بنابراین شاید نوستالژی در قلب او زمانی که باید تصمیم بگیرد مقصد بعدی خود را انتخاب کند، دلتنگی کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/09/newcastle-united-could-be-major-obstacle-to-manchester-uniteds-move-for-michael-olise-279965/ منبع: