دقت مثال زدنی بازیکنان شمس آذر (عکس)


سرویس خبر شماره: 2020180
20 مه 1403 در 2:36 ب.ظ.
1.7 هزار |

1نقطه نظر

در تمرین دیروز این اتفاق افتاد:

سعید دخی با شاگردانش تمرین کرد.

دقت مثال زدنی بازیکنان شمس آذر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دخی، سرمربی شمس آذر قزوین در تمرین روز گذشته خود با بازیکنانش تمرین کرد و برای افزایش انگیزه شاگردانش در تمرین، پا به توپ شد.

زهی که یکی از جوان ترین سرمربیان لیگ برتر است، در این فصل در اولین حضور خود در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرد و به لطف سبک خاصی که در شمس آذر به کار گرفت، توانست در بیست و سوم شگفتی ساز شود. . لیگ و ارائه یک عملکرد چشم نواز در برابر تیم های فوتبال رقیب.

2019974

در این فصل شاگردان خاصی سبک فوتبال داروان را به نمایش می گذارند. او در دوران فوتبال خود دونده، پرتلاش، باهوش و گلزن بود و بازیکنان آذربایجانی شمس در همه مسابقات با الگوی مشابه، سرعت بالا و باهوش در زمین ظاهر می شوند. روی دروازه در تمام مسابقات رقبا نزدیک تر می شوند و از معدود تیم هایی هستند که با کمترین موقعیت های خلق شده گل می خورند و بدشانسی و موقعیت های از دست رفته برایشان معنایی ندارد!

اکثر بازیکنان شمس آذر بازیکنانی هستند که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند و یا در تیم های قبلی مورد توجه قرار نگرفته اند و در تیم شمس آذر تیمی با ساختار مناسب و تاکتیکی پویا تشکیل داده اند.

آنها در فصل اول خود در نیمه نخست رده بندی قرار دارند و برای حفظ این رتبه تلاش خواهند کرد و از این طریق بسته به مسابقات پیش رو در سرنوشت قهرمانی، سقوط و حتی اول تا چهارم تاثیرگذار خواهند بود. جایگاه های جدول رده بندی به ترتیب ملوان، صنعت نفت، پرسپولیس و سپاهان بازی می کنند و همه این دیدارها با اهمیت بالایی برگزار می شود!

مجله اخبار فوتبال داخلی