هاشم نژاد: بدون هواداران، سپاهان را نمی‌بردیم

وی درباره استفاده از لیزر توسط هواداران تراکتورسازی که تنها نقطه ضعف حضور پرشور آنها در یادگار امام بود، گفت: اطلاعی از آن ندارم، البته وقتی هواداران زیادی در ورزشگاه حضور دارند این اتفاقات هم می افتد. .

وینگر تراکتورسازی در خصوص تاخیر شروع بازی نسبت به اطلاعیه قبلی گفت: ترافیک سنگینی در جاده و خیابان های منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) به دلیل میزبانی هواداران تراکتورسازی در این دیدار ایجاد شده است. تیم ما به موقع در ورزشگاه حاضر شد اما آقای خامس اجازه داد بازی با 10 دقیقه تاخیر آغاز شود تا تیم حریف با آرامش خود را برای بازی آماده کند.

وی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: قبل از هر صحبتی باید از هوادارانمان تشکر کنم که از دور و نزدیک به ورزشگاه آمدند و جو فوق العاده ای ایجاد کردند. حتی بازیکنان حریف هم از این جو استقبال کردند. در کل ما فوتبالیست ها دوست داریم بازی ها پر از تماشاگر باشد تا بتوانیم با انرژی بیشتری بازی کنیم.

هاشم نژاد در خصوص رتبه احتمالی تراکتورسازی در پایان این فصل گفت: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد، بازیکنان جوان و باکیفیتی داریم. در گفت و گوی قبلی به شما گفتم که به دنبال قهرمانی بودیم اما متأسفانه دو بازی را به دلیل بدشانسی از دست دادیم و کار برایمان بسیار سخت شد اما اکنون تمام تلاش خود را می کنیم تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم. سهمیه، سهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن نظر خود را درباره قضاوت تیم داوری و اعتراض سپاهانی ها اینگونه بیان کرد: به نظرم بازیکنان نباید در بحث داوری دخالت کنند و کارشناسان می توانند در این باره بهتر نظر بدهند.

وی ادامه داد: فکر می کنم اگر هواداران ما در ورزشگاه نبودند نمی توانستیم به این نتیجه برسیم، به جای اینکه به حریف فشار بیاورند به تیم ما انرژی بیشتری می دادند. وقتی پرچم و بادکنک و دود قرمز را دیدیم انرژی مان دو چندان شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی موفق شد در ورزشگاه مملو از یادگار امام (ره) با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد تا رقابت سه تیم برتر برای کسب عنوان قهرمانی لیگ، هیجان انگیزتر از گذشته شود. اصلاح شد و او توانست خامه رومرو، وینگر اسپانیایی را نیمکت نشین کند، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات این بازی پاسخ داد.


سرویس خبر شماره: 1900010
20 آوریل 1402 ساعت 12:25
1.1 هزار |

0نقطه نظر

پرتاب لیزر برای عموم طبیعی است.

مهدی هاشم نژاد وینگر تراکتورسازی می گوید ترافیک سنگین در مسیر ورزشگاه باعث تاخیر در بازی شد.

هاشم نژاد: بدون هواداران، سپاهان را نمی‌بردیم