روزی که استقلال به پرسپولیس نباخت! (عکس)

آن روز در ورزشگاه آزادی، کمتر از شش ماه قبل، یعنی در 30 فروردین 1357، دربی پایتخت که آبی ها در 9 دقیقه پایانی بازی (با احتساب وقت اضافه) مقابل پرسپولیس به 9 امتیاز رسیدند، اتفاق افتاد. . این دیدار یک داور عربستانی هم داشت. در حالی که نتیجه دربی با گل هاشمی نسب برای پرسپولیس و فرد ملکیان برای استقلال با تساوی یک بر یک دنبال شد، عبدالرحمن زید داور عربستانی در دقیقه 85 محمد تقوی و در دقیقه 88 رضا حسن زاده را اخراج کرد. دقیقه برای استقلال 9 مقابل حریف. در دقیقه 92 داور مسابقه که 6 دقیقه وقت اضافه گرفته بود، نعیم سعدآوری پرسپولیس را با کارت قرمز اخراج کرد تا نتیجه نهایی دو تیم به تساوی کشیده شود.

1840421

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی های پایتخت خاطرات زیادی را برای هواداران مغرب زمین رقم زده است، لحظات این دیدارها به قدری مهم است که هواداران دو تیم سال ها الگو بوده اند. یکی از مهم ترین خاطرات پرسپولیسی ها بازی 9 نفره آن تیم در دربی مهم و تاریخی 11 مهر 1357 است که داور عربستانی المهنا قبل از پایان بازی اول نادر محمد خانی و اسماعیل هلالی را از پرسپولیس اخراج کرد. نیمه، پرسپولیس یک نیمه در 9 بازی کرد. با استقلال بازی کنید و با تساوی به این روز زیبا افتخار کنید.

بازیکنان پرسپولیس همیشه از دفاع خشن 9 نفره تیمشان مقابل استقلال صحبت می کنند، این اتفاق برای استقلال هم افتاد.

روزی که استقلال به پرسپولیس نباخت!  (عکس)

البته فاصله زمانی دو تیم 9 نفره در این دو بازی قابل مقایسه نیست، اما 9 دقیقه زمان کمی نیست که یک تیم 11 نفره مقابل یک تیم 9 نفره پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1900006
20 آوریل 1402 ساعت 12:08
192 امتیاز خبر

0نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛