هت تریک پشت هت تریک; کریم توپ طلا (تصویر)

کریم که سال گذشته چهارمین بازیکن برتر فوتبال جهان در رده بندی فوتبال فرانسه شد و توپ طلا را از دست داد، احتمالا امسال شانس بیشتری برای رسیدن به توپ طلای 2022 خواهد داشت. او در لالیگا نیز با 25 گل بهترین گلزن است و به احتمال زیاد از ال پیچیچی قهرمان خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریم که در بازی قبلی مقابل پاری سن ژرمن هت تریک کرده بود، امشب بار دیگر هت تریک کرد.

سه دقیقه بعد بنزما دبل کرد. ارسال لوکا مودریچ از سمت راست این بار در نقطه ای تنگ به بنزما برخورد کرد و او با ضربه سر هنرمندانه خود برای دومین بار دروازه میزبان را باز کرد تا رئال 0-2 پیش بیفتد.

کریم بنزما در یک شب رویایی با سه گل مقابل چلسی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در یک شب درخشان دیگر نسبت به کریم بنزما، چلسی را در استمفوردبریج شکست داد. گالاتاسرای با نتیجه 1-3 مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد تا گام بلندی برای صعود به نیمه نهایی این رقابت ها بردارد. یک هفته بعد در برنابئو، سرنوشت تیم صعود کننده مشخص می شود.

این ششمین گل کریم در دو بازی اخیر رئال در لیگ قهرمانان اروپا بود. او در دیدار قبلی مقابل پیاسجی هت تریک کرد. کریم اکنون در این فصل در 36 بازی 37 گل به ثمر رسانده است. دبل سر او سومین دبل سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا موفق به هت تریک مقابل چلسی نشده است و کریم نام خود را از این نظر جاودانه کرده است. او پس از لوئیز آدریانو، رونالدو و مسی چهارمین بازیکنی است که در دو بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا هت تریک می کند.

کریم در نیمه اول دو گل به ثمر رساند و سومین گل خود را در دقیقه سوم نیمه دوم به ثمر رساند. نکته جالب در مورد گل سوم کریم اشتباه عجیب، دروازه بان چلسی و فرصت طلبی ستاره فرانسوی بود. این اولین بار نیست که کریم از اشتباه یک دروازه بان استفاده می کند و در لیگ قهرمانان اروپا گل می زند.


سرویس خبر شماره: 1818461 |
18 فروردين 1401 ساعت 01:34 |
33,705 |

1نظرات

چلسی مثل پاری سن ژرمن زانو زد

پس از 21 دقیقه بازی چلسی و رئال، کریم بنزما روی پاس خوب وینسیوس دروازه چلسی را باز کرد. کریم توپ را خیلی دور از دروازه زد اما ضربه او به قدری قوی بود که دور از دستان مندی به تور چسبید.

کریم اکنون 11 گل در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و بهترین گلزن فرانسوی تاریخ این رقابت ها در یک فصل است. کریم همچنین 82 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است که 70 گل برای رئال مادرید است. او تنها 7 گل از رکورد 321 گل راول فاصله دارد تا بعد از رونالدو به دومین گلزن برتر تاریخ رئال تبدیل شود.