چلسی 1-3 رئال; با کریم، برنابئو همه جا است


سرویس خبر شماره: 1818463 |
18 فروردين 1401 ساعت 01:23 |
9,140 |

1نظرات

در حالی که چلسی هنوز از شوک گل اول نجات پیدا نکرده است، بنزما در دقیقه 24 دو گل برای خود و تیمش به ثمر رساند.
این بار روی حرکتی از سمت راست بود که بنزما بار دیگر پاس لوکا مودریچ را با ضربه سر دقیق به محوطه جریمه تبدیل کرد.

میزبان که همه چیز را از دست رفته می دید، برای جبران گل های خورده جلو رفتند، اما دفاع ثابت رئال مانع از آن شد.
از طرفی در دقیقه 33 بود که دنی کارواخال بازیکن رئال می توانست از روی یک شوت گل سوم را به ثمر برساند اما کریستنسن هر راهی که می توانست توپ را بیرون آورد.
تلاش بازیکنان چلسی برای جبران گل های خورده ادامه یافت و در نهایت در دقیقه 40 این تیم به گل رسید. روی پاس دقیق جورجینیو بود که هاوارتس موفق شد کورتوا را با ضربه سر شکست دهد و فاصله را به یک گل برساند.
رئال می توانست به زودی باز هم اختلاف را به دو گل برساند اما بنزما این بار موفق به گلزنی نشد و نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم تمام نشده بود که خطای ادوارد مندی باعث شد رئال به گل سوم برسد. دروازه بان چلسی که برای شرکت در یک بازی تیمی وارد خط میانی شده بود، در پاس دادن به رودیگر اشتباه کرد و بنزما با حضور به موقع و ضربه دقیق گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

پس از آن گل، بازیکنان چلسی پیش افتادند و در دقیقه 50 آسپلیکوئتا به گل دوم میزبان نزدیک شد اما ضربه دیدنی او توسط کورتوا با واکنشی دیدنی وارد دروازه شد.
بازی متعادل بود و تلاش بازیکنان چلسی برای ایجاد موقعیت ناموفق بود. در دقیقه 69 همه چیز برای گلزنی لوکاکو مهیا بود اما او که فرصت ارسال آسپلیکوتا را داشت ضربه سرش را زد.
یک دقیقه بعد، نوبت میسون مونت بود که به موقعیت گلزنی برسد، اما ضربه او راهی به چارچوب رئال پیدا نکرد.
در دقایق پایانی بازی، حملات چلسی به موقعیت های چندان درخشانی منجر نشد و در نهایت بازی با نتیجه 3-1 به سود رئال به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه چلسی را 3-1 برد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی امشب با درخشش کریم بنزما و سه گلی که به ثمر رساند به پیروزی درخشانی دست یافتند و گام بلندی به سمت نیمه نهایی برداشتند.

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و چلسی در دقیقه 5 اولین موقعیت جدی بازی را به دست آورد. روی پاس خوب آنگولو کانته بود که کای هاوارتز پیش افتاد و در حالی که ادر میلیتاو جلو بود به توپ ضربه زد، اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
پنج دقیقه بعد، نوبت رئال مادرید بود که اولین موقعیت خطرناک خود را روی دروازه چلسی ایجاد کند. روی پاس خوب والدز والدز، این وینسیوس بود که پشت سر کریستنسن از فرصت استفاده کرد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
بازی همچنان متعادل بود و هر دو تیم به دنبال زدن گل افتتاحیه بودند اما در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند. تا اینکه در دقیقه 21 وینیسیوس دوباره از سمت چپ فرار کرد و برای رئال گلزنی کرد. ستاره برزیلی که با پاس بنزما در سمت راست محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شده بود، باز هم با ارسال دقیق ستاره فرانسوی را مقابل دروازه قرار داد و او نیز با ضربه سر محکم کار را تمام کرد.