هدیه مقدس به قلانوی: گل سریع (عکس)


سرویس خبر شماره: 1993228
19 ژانویه 1402 در 21:21 |
914 امتیاز خبر

1نقطه نظر

سامان با 3 گل ملی به جام ملت ها;

ستاره لیگ برتر ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند.

هدیه مقدس به قلانوی: گل سریع (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران عصر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام ملت های آسیا با نتیجه 5 بر صفر مقابل تیم ملی اندونزی به برتری رسید و در مسیر برتری قرار گرفت.

سامان قدوس که پس از بازی با سرمربیگری امیر قلانوی، در 7 بازی اخیر تیم ملی ایران گلی نزده و در دو بازی مقابل بلغارستان (تدارکاتی) و ازبکستان (مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026) تنها یک پاس گل داده است. او امشب توانست به این روند پایان دهد و مقابل تیم اندونزی گلزنی کند.

او که اولین گل ملی خود را قبل از جام جهانی 2018 در دیدار تدارکاتی مقابل پاناما با حضور مستمر در تیم ملی ایران به ثمر رساند و پس از آن تنها یک گل به یمن زد، امشب در جدال با اندونزی توانست این گل را انجام دهد. انجام دادن.

1976783

این ستاره ایرانی در دی ماه سال 97 و در بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 به عنوان بازیکن تعویضی مقابل یمن دومین و آخرین گل ملی خود را به ثمر رساند و پاس مرتضی پورعلیگنجی را تبدیل به گل کرد و امشب توانست در یک سوم دروازه اندونزی را باز کند. دقیقه و قبل از جام ملت ها دوباره خودش را نشان می دهد.

سامان قدوس پس از عدم شرکت در دو دیدار تدارکاتی در فروردین ماه برابر روسیه و کنیا و مسابقات کافا مقابل افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان، به لیست تیم ملی بازگشت و با سرمربیگری امیر قلانوی هفت بازی متوالی انجام داد. در دیدار تدارکاتی با اردن به عنوان یار تعویضی در زمین مسابقه و در 6 بازی دیگر مقابل بلغارستان، آنگولا، قطر، هنگ کنگ، ازبکستان و بورکینافاسو امشب در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق به گلزنی شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی