من نمی خواستم شهر را ترک کنم، اما خوب بود!


سرویس خبر شماره: 1993229
19 ژانویه 1402 در 9:23 ب.ظ.
3000 امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کول پالمر:

کول پالمر ستاره چلسی می گوید که نمی خواست منچسترسیتی را ترک کند اما اکنون آن را چیز خوبی می بیند.

من نمی خواستم شهر را ترک کنم، اما خوب بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در تیم بحران زده چلسی در این فصل، کول پالمر یکی از معدود بازیکنان درخشان بود. او در 12 دیداری که با تیم جدیدش انجام داد، موفق شد روی 12 گل (8 گل و 4 پاس گل) تاثیر مستقیم داشته باشد. او با شخصیت و کاریزمای خاص خود به سرعت در بین هواداران چلسی محبوب شد.

اما ورود او به چلسی تصادفی نبود. او که از آکادمی منچسترسیتی به تیم اصلی پیوسته بود، فصل گذشته به دلیل کمبود دقایق بازی با پپ گواردیولا اختلاف پیدا کرد و سرمربی اسپانیایی در مسیر پیشرفت با او صبوری نکرد و پالمر به دنبال بازی های بیشتری بود تا بتواند بازی کند. سرانجام تابستان امسال این تیم را ترک کرده و به آبی های لندن ملحق می شود.

1976784

پالمر درباره نحوه پیوستنش به چلسی توضیح داد: “هدف من این بود که هرگز سیتی را ترک نکنم. می خواستم به مدت یک سال قرضی بروم تا بازی کنم و بیشتر تجربه کنم. اما آنها (سران منچستر سیتی) گفتند که نمی توانم به صورت قرضی بروم یا اینکه من مجبور بودم بمانم وگرنه فروخته می شدم.

پس از آن، چلسی با من تماس گرفت. به باشگاه اطلاع دادم و گفتم می‌خواهم به چلسی بروم و واقعا خوشحالم که الان اینجا هستم. من بسیار خوشحالم که این تصمیم را گرفتم.”

او همچنین درباره مقایسه پتانسیل مائوریسیو پوچتینو با آنخل دی ماریا گفت: “هر چه! چه بازیکنی! واضح است که او اغراق کرده است. من با سطح دی ماریا فاصله دارم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی