هراس رسانه های انگلیسی در برابر پیروزی بزرگ ایران!

* دیلی میل بریتانیا:

سرمربی پرتغالی پنج سال را در کنار سر الکس فرگوسن در اولدترافورد در دو دوره جداگانه سپری کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما این یک شروع پیروزمندانه برای کی روش، دستیار سابق منچستریونایتد در دومین دوره حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران است، و او مایل است در جام جهانی، شکستی مشابه مقابل انگلیس ارائه دهد.

زمانی که کارلوس کی روش برمی گردد، به نظر می رسد او دوباره توانایی دفاعی را که ایرانی ها را به حریفی سرسخت در جام جهانی تبدیل کرده، احیا کرده است.

علیرغم اینکه این سه مهاجم اروگوئه ای توسط داروین نونس از لیورپول، لوئیس سوارز مهاجم سابق قرمزها و فاکوندو پلیستری ستاره منچستریونایتد آموزش دیده بودند، آبی های آسمانی نتوانستند ایران را شکست دهند.

به گزارش “ورش سه”، پیروزی مقابل ستاره تیم اروگوئه باعث تعجب رسانه های انگلیسی شد. آنها فکر می کردند بازی آسانی مقابل تیم ملی ایران خواهند داشت اما سه شیرها در 5 بازی رسمی متوالی خود هرگز رنگ پیروزی را ندیده اند و همین مشکل باعث نگرانی آنها برای دیدار با شاگردان کی روش شده است. .

با عملکرد وحشتناک آمریکا در باخت 2-0 خود مقابل ژاپن در دوسلدورف، ایران اعتماد به نفس خود را برای خروج از گروهی که انگلیس و ولز نیز در آن حضور دارند، به دست آورد.

*سخنرانی ورزشی:
ایران با پیروزی مقابل تیم اروگوئه که با سرعت تمام و با حضور بازیکنانی چون داروین نونز از لیورپول، رودریگو بنتانکور از تاتنهام و فدریکو والورده از رئال مادرید به میدان رفت، به انگلیس اخطار داد.

اروگوئه کاملاً بر بازی مسلط بود و رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا را پس از یک دقیقه به دلیل مصدومیت از دست داد.

سامان قدوس بازیکن برنتفورد که در این فصل در لیگ برتر بازی نکرده بود نیز در این بازی حضور داشت.


سرویس خبر شماره: 1845061
02 مهر 1401 ساعت 09:23
720 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دانش آموزان ساوت گیت با چالش سختی روبرو خواهند شد

برد ایران مقابل تیم قدرتمند اروگوئه مصادف شد با شکست سه شیرها مقابل ایتالیا و حالا دو رسانه معروف و سرشناس انگلیسی به دیدارهای روز گذشته واکنش نشان داده اند.

رسانه های انگلیسی از باخت تیم ملی کشورشان مقابل ایتالیا و پیروزی ایران مقابل اروگوئه ناامید هستند.

هراس رسانه های انگلیسی در برابر پیروزی بزرگ ایران!

ایران با این برد نشان داد در جام جهانی نباید دست کم گرفت.

حسین کنعانی تاثیر زیادی در دفاع داشت و با ترکیب محرمی فرصت گلزنی داروین نونیز را از بین برد و در یک صحنه با لوئیس سوارز اختلاف پیدا کرد و دو طرف وارد چالش شدند.

صادق محرمی، مدافع راستی که در دیناموزاگرب بازی می‌کند و در بازی ماه گذشته مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، رحیم استرلینگ، ملی پوش انگلیسی را بسیار عالی نگهبانی کرد، زوج خوبی با علیرضا جهانبخش از فاینورد در این تیم است. این جناحی بود که ایران حریف را تهدید کرد.

مهدی طارمی، گلزن ثابت پورتو در سال های اخیر، پس از حرکت تیمی که نشان از مهارت فنی ایرانی ها داشت، گل پیروزی را به ثمر رساند و پاس خوبی دریافت کرد.

با این حال، هنگامی که انگلیس با شکست 1-0 مقابل ایتالیا از گروه خود در لیگ ملت‌ها کنار رفت، شاگردان کارلوس کی روش با شکست دادن تیم قدرتمندی مانند اروگوئه ثابت کردند که ضعیف نیستند.

او در میانه میدان توپی را از مارتین کاسرس که قصد نفوذ از سمت راست را داشت، ربود. سپس قدوس با یک پاس ماهرانه یک امتیازی به مهدی ترابی وینگر چپ اجازه داد در آن صحنه گلزنی کند.

اروگوئه باید گل می زد. سوارز که در کشورش برای ناسیونال بازی می کند، مانند گذشته خطر چندانی ایجاد نکرده است، اما زمانی که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت، موقعیت ایجاد کرد و زمانی که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت، یک موقعیت دیگر داشت. . پایین رفت تلاش نونز برای گلزنی بی نتیجه ماند.

ایران، اولین حریف انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی، نشان داد که شاگردان گرت ساوت‌گیت در 58 روز با یک چالش سخت روبرو هستند و تیم قدرتمند اروگوئه را شکست دادند.

مهدی طارمی تعویضی در دقیقه 79 گلزنی کرد تا صحنه های وحشیانه ای را در بین هم تیمی هایش در NV Arena اتریش رقم بزند.

در خط میانی، اروگوئه به رودریگو بنتانکور از تاتنهام، فدریکو والورده از رئال مادرید و ماتیاس ویسینو از لاتزیو متکی بود.

سه شیرها جام جهانی قطر را با بازی مقابل ایرانی ها آغاز می کنند که بسیاری آن را تساوی به نفع شاگردان گرت ساوت گیت می دانند.

گل مهدی طارمی باعث شد رقبای انگلیس در جام جهانی به شاگردان گرت ساوتگیت هشدار جدی بدهند زیرا آنها تیم پر ستاره اروگوئه از جمله داروین نونس و لوئیس سوارز را در یک بازی دوستانه شکست دادند.