رسانه های پرتغالی در دستگیری کی روش و طارمی

مهاجم پورتو بوشهری که در دقیقه 68 این دیدار وارد زمین شده بود در دقیقه 79 با کار گروهی عالی توانست تک گل بازی را به ثمر برساند. درخشش مجدد طارمی و باز شدن دروازه تیم قدرتمند اروگوئه در تمامی رسانه ها و روزنامه های معتبر پرتغال بازتاب داشت.

* روزنامه پرتغالی Jornal de Notícias:
گل طارمی کارلوس کی روش و ایران را به پیروزی رساند
مهدی طارمی مهاجم پورتو روز جمعه در حالی گل انفرادی به ثمر رساند که ایران با مربیگری کارلوس کی روش پرتغالی در دیداری پیش فصل در اتریش برای حضور در جام جهانی 2022 اروگوئه را شکست داد.

برای اروگوئه، داروین نونس بازیکن سابق بنفیکا شروع کرد و تقریباً یک گل عالی را بیرون از محوطه به ثمر رساند، در حالی که مانوئل اوگارته از اسپورتینگ در تمام بازی روی نیمکت بود.

توجه داشته باشید که این دیدار بازگشت کیروش روی نیمکت تیم ملی ایران را رقم زد.

مهاجم پورتو در دقیقه 68 وارد زمین شد و در دقیقه 79 تک گل بازی را به ثمر رساند. در دیداری که بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ایران را رقم زد. او در سال ۱۳۹۸ پس از ۸ سال مربیگری در ایران رفت.

این دیدار همچنین صحنه درگیری طارمی و داروین نونز شد. فصل گذشته که این بازیکن اروگوئه ای در ترکیب بنفیکا حضور داشت رقابت سختی با مهاجم ایرانی پورتو برای کسب عنوان آقای گل داشت.


سرویس خبر شماره: 1845058
02 مهر 1401 ساعت 08:28
4.3K |

0نقطه نظر

مهاجم ایرانی مچ داروین نونز را خواباند

بازی دوستانه اروگوئه و ایران که روز جمعه در اتریش برگزار می شود بیش از 10 دقیقه طول کشید تا مهدی طارمی روی کار بیاید. مهاجم پورتو در دقیقه 68 توسط کارلوس کی روش وارد زمین شد و در دقیقه 79 بازی را قطعی کرد.

در زیر نکاتی را درباره پیروزی ایران با گل طارمی و روز بازگشت کی روش می خوانیم:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته و در اولین بازی پس از بازگشت کی روش، موفق شد با تک گل مهدی طارمی از سد تیم قدرتمند و پر ستاره اروگوئه بگذرد و به هواداران ملی پوش بدهد. تیم امید بیشتری به آینده دارد

* وب سایت maisfutebol پرتغال:
چگونه ایران اروگوئه را برد، طارمی گل زد نه داروین! مهاجم پورتو دقایقی پس از ورود به زمین گلزنی کرد.

این مهاجم ایرانی حتی بازی را از روی نیمکت شروع کرد (مانند مانوئل اوگارته هافبک اروگوئه ای اسپورتینگ)، اما در دقیقه 69 توسط کی روش وارد زمین شد و به زمان زیادی برای این کار نیاز نداشت.

* خاطرات ابولا:
پیروزی طارمی با بازگشت کارلوس کی روش
ایران در دیداری دوستانه که در اتریش برگزار شد، اروگوئه، حریف پرتغال در جام جهانی 2022 را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. در این دیدار مانوئل اوگارته (بازیکن اسپورتینگ) مورد استفاده دیگو آلونسو قرار نگرفت و مهدی طارمی (بازیکن پورتو) در روز بازگشت کارلوس کی روش به سرمربیگری پارس از روی نیمکت به میدان آمد تا قهرمان پارس شود.

دیداری که در اتریش برگزار شد، ناکامی سختی برای رونالد آرائوخو، بازیکن بارسلونا بود که پس از 40 ثانیه (!) مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*خاطرات اوجوگو:
طارمی مقابل اروگوئه برای ایران گلزنی کرد.
در اولین بازی کارلوس کی روش پس از بازگشت به فرماندهی فنی تیم ایران، ضربه مهاجم پورتو به یک مدافع برخورد کرد و به درون دروازه بان رفت.

* وب سایت پرتغالی Noticiasaominuto:
طارمی گلزنی کرد و پیروزی ایران مقابل اروگوئه را قطعی کرد. مهاجم پورتو تک گل این بازی را به ثمر رساند.

ایران جمعه گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر اروگوئه را شکست داد که مهدی طارمی مهاجم پورتو در دقیقه 79 تک گل را به ثمر رساند.

* گزارش ضبط:
طارمی از روی نیمکت آمد تا گل پیروزی ایران در بازی با اروگوئه را به ثمر برساند.

تمامی روزنامه ها و رسانه های مطرح پرتغال به پیروزی تیم ملی ایران با گل طارمی واکنش نشان دادند.

رسانه های پرتغالی در دستگیری کی روش و طارمی

طارمی در دقیقه 79 پس از ارسال فرد از سوی کریم انصاری، در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار گرفت و با کمی شانس (توپ با برخورد به مدافع منحرف شد) گل برتری را برای تیم ملی ایران به ثمر رساند.