هری ردنپ: مگوایر باید مقابل ایران بازی کند!

ردنپ نوشت: “خب، ممکن است در حال حاضر این دیدگاه پذیرفته شده نباشد، اما یک چیز مسلم است… اگر تیمی را برای رویارویی با ایران در 21 نوامبر انتخاب می کردم، هری در آن حضور داشت. بازی های عالی – و هیچ وجود ندارد. رقابتی بزرگتر از جام جهانی – شما به یک بازیکن بزرگ نیاز دارید و او مطمئناً همینطور است. در زمین و رختکن. صادقانه بگویم، او در برابر آلمان عالی نبود، اما هرگز انگلیس را در روسیه ناامید نکرد و اگر چنین شد. اگر او این فرصت را پیدا کند، مطمئن هستم که در قطر نخواهد آمد. من او را می خواهم در وسط یک سه پشتی با جان استونز و کایل واکر یا اریک دایر در دو طرف. آنها به اندازه کافی سریع هستند که از عقب بازی کنند. برو کنار.
لازم به ذکر است که مگوایر در 48 بازی برای انگلیس هفت گل به ثمر رسانده است. او در این فصل 5 بازی برای منچستریونایتد در تمامی رقابت ها انجام داده است و باید دید آیا ساوتگیت به این مدافع منچستر در بازی های جام جهانی و همچنین مسابقات لیگ ملت ها اعتماد دارد یا خیر. رقابت هایی که انگلیس شانس اصلی صعود در گروه B در کنار ایران، آمریکا و ولز است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری مگوایر به دلیل عملکردش در باخت 1-0 انگلیس مقابل ایتالیا در سن سیرو و تساوی 3-3 آلمان در ومبلی در لیگ ملت های یوفا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
اما به نظر می رسد که او یک مدافع قوی در میان کارشناسان فوتبال انگلیس دارد. هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام در مقاله ای که در اختیار روزنامه معروف انگلیسی The Sun قرار داده، مدعی شد که مگوایر مدافعی قابل اعتماد است که حضور چشمگیری برای انگلیس در بازی های بزرگ دارد و منتظر این بازیکن 29 ساله در جام جهانی است. 2022. برای ایفای نقش برای سه شیر در قطر.

سرمربی سابق تاتنهام از مدافع منچستریونایتد در تضاد کامل با روحیه هواداران فوتبال انگلیس حمایت کرد.

هری ردنپ: مگوایر باید مقابل ایران بازی کند!


سرویس خبر شماره: 1846289
11 اکتبر 1401 10:49 ق.ظ |
2.1 هزار |

0نقطه نظر