هری کین: کار با کونته سرگرم کننده است


سرویس خبر شماره: 1814382 |
17 مارس 1400 ساعت 18:05 |
2,831 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته تاتنهام درخشید و برایس هری کین با 5 گل از سد اورتون گذشت و شانس خود را برای صعود به جمع چهار تیم بالای جدول در پایان فصل افزایش داد. علیرغم شایعات متعدد در مورد احتمال جدایی هری کین و انتقال این بازیکن به منچسترسیتی، به نظر می رسد این مهاجم 27 ساله از کار زیر نظر آنتونیو کونته راضی باشد.

هری گفت: “آنتونیو کونته مربی بزرگی است و من این را بارها گفته ام. من واقعاً دوست دارم با کونته کار کنم، بنابراین این مسئولیت ماست که سهمیه را بگیریم و همه ما می خواهیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم. چند سالی است که می گذرد.” . کین من در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته ام و فکر می کنم تاتنهام باید جواز حضور در چنین تورنمنتی را داشته باشد.

اگر می خواهیم به عنوان یک تیم به جلو حرکت کنیم، باید مسئولیت پذیر باشیم. ما نمی توانیم پنهان کنیم. بدیهی است که در حال حاضر 12 بازی به پایان بازی باقی مانده است و بنابراین هنوز فرصت های گلزنی زیادی وجود دارد. نتیجه فقط به ثبات بیشتر بستگی دارد و این کاری است که ما باید تا پایان فصل انجام دهیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

کار سخت زیادی در پیش است. این اولین نتیجه درخشان تاتنهام نیست و ما در این فصل چند برد بزرگ داشتیم. هدف ما کسب نتایج خوب پشت سر هم در بازی های بعدی است و البته شکی نیست که شنبه یک بازی سخت دیگر مقابل منچستریونایتد خواهیم داشت.

هری کین ستاره تاتنهام به تمجید از آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی پرداخت.