فرصت طلایی برای شماره هشت پرسپولیس

برخلاف پیش بینی ها درباره تاثیرگذاری او، انتظارات مشتاقانه هواداران پرسپولیس برای عقد قرارداد با رضا اسدی بالا رفته و در روزهای پایانی شاید یک اتفاق خاص همه چیز را تغییر دهد.

پس از این شکست و انتقادات اما اسدی با یک کامبک عالی و گلزنی در جدال با آلومینیوم اراک با وجود فرصت 8 دقیقه ای خود هواداران و کادرفنی این تیم را نیز امیدوار کرد. اما آن گل برای بازگشت به ترکیب اصلی کافی به نظر نمی رسید و در دیدار بعدی یحیی گل محمدی این فرصت را پیدا کرد تا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود. وی در دو بازی اخیر این تیم با وجود مصدومیت میلاد سرلک، شانس حضور زوج موفقی را نداشت و در آخرین بازی سرخپوشان و نفت آبادان نیز 30 دقیقه شانس داشت. به عنوان جایگزین

یک فرصت 9 هفته ای برای نشان دادن توانایی شماره هشت
حالا 9 هفته تا پایان فصل باقی مانده است و نه کادرفنی پرسپولیس و نه هواداران این تیم هنوز از کسب عنوان قهرمانی ناامید نشده اند و فاصله 6 امتیازی آنها را از هدفی که دنبال می کنند دور می کند. ترک نکرد اسدی که برای تکرار قهرمانی در این تیم به خدمت گرفته شد، قطعا بازیکنی است که می تواند در فرصت باقی مانده معادلات را تغییر دهد. بازیکنی که نیازمند همان اعتماد به نفس و اعتقادی است که در روزهای قبل از انتقالش به پرسپولیس از هواداران این تیم دریافت کرده بود. با اینکه 513 دقیقه در این تیم حضور داشت اما با دو گل و یک پاس گل از نظر تاثیرگذاری پنجمین بازیکن تیمش است. باید دید اسدی می تواند به ستاره ای تبدیل شود که کادرفنی و به خصوص هواداران در گل بعدی خود از او انتظار دارند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فصل مطابق انتظار این هافبک جدید شروع شد و او حتی در اولین بازی مقابل فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد. اما پس از 5 بازی حضور ثابت، با تغییر سیستمی که این تیم و یحیی گل محمدی در هفته ششم مقابل نفت آبادان داشتند و استفاده از هافبک دفاعی تخصصی (میلاد سرلک)، اولین تجربه نیمکت نشینی خود را پشت سر گذاشت. اتفاقی که افتاد این بود که او چهار بازی را در هفته نهم از تیم کنار گذاشت و در نهایت در هفته دهم فقط چند دقیقه فرصت بازی داشت. با این حال در همان 4 دقیقه ای که مقابل پیکان به زمین دعوت شد، توانست یک پاس گل برای تیمش ارائه کند. اما این مانع از بازگشت او به تیم نشد و در بازی بعدی تنها موقعیت های بیشتری به عنوان بازیکن تعویضی داشت. پرسپولیس به سیستم دو هافبک دفاعی بازگشت و این بار کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک جایگاه ثابتی را برای خود رقم زدند و اسدی نیز با تیم های سابقش (سپاهان و تراکتورسازی) این شانس را پیدا کرد تا تیمش را چند نفری همراهی کند. دقیقه صدا بلندتر از همیشه می شود. او حتی به جایی رسید که در تایم اوت فرصت بازی به عنوان بازیکن ذخیره را پیدا کرد. مرگ این بازیکن در سوپرجام مشهود بود و با وجود فرصت کوتاهی که مقابل فولاد برای فرار از شکست برای تیمش به دست آورد، کاملا بی انگیزه بود و اوج آن انتقادها بود، البته با تصمیمی احساسی و انتشار یک ماجرای جنجالی. پایگاه هواداران علیه خودش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا اسدی که در چند فصل گذشته همواره در کانون توجه پرسپولیس قرار داشت، سرانجام پس از صحبت های فراوان با سرخپوشان قرارداد امضا کرد تا وارث شماره هشت جدید این تیم شود. هواداران پرسپولیس که پس از جدایی احمد نوراللهی در شوک به سر می بردند، بی صبرانه منتظر بازیکنی بودند که بتواند خلاء بزرگ این جدایی را پر کند. نوراللهی یکی از ستاره های فصل گذشته بود که پنجمین قهرمانی سرخ ها با عملکرد فوق العاده او گره خورد اما در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.


سرویس خبر شماره: 1814381 |
17 1400 ساعت 17:58 |
34,288 |

14نظرات

ستاره باش و لیگ را طوفانی تمام کن

اسدی که صحبت های زیادی در مورد انتقالش به پرسپولیس داشت در نهایت به این جایگاه رسید و انتظار می رفت با پوشیدن پیراهن شماره هشت و حتی تثبیت جایگاهش در تیم ملی به عنوان ستاره جدید این تیم ظاهر شود. اما همه چیز برخلاف انتظار پیش رفت. پرسپولیس که در این فصل کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، رضا اسدی و محمد شریفی را به عنوان هافبک های دفاعی در اختیار داشت، در این پست رقابت ها را در بالاترین سطح دنبال کرد و در نهایت این نیا و سرلک بودند که موقعیت ثابتی داشتند. گرفتار شدند.