هر کاری کنی محرم قهر نمیکنه!


سرویس خبر شماره: 2018293
12 مه 1403 ساعت 8:20 ق.ظ.
578

2نقطه نظر

نویدکیا به دنبال آرامش مس در آستانه دربی است

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی سعی کرد خونسردی خود را حفظ کرده و با خونسردی پاسخ دهد.

هر کاری کنی محرم قهر نمیکنه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت محرم نویدکیا به سطح اول فوتبال ایران یکی از اتفاقات جالب نیم فصل دوم لیگ برتر بود. سرمربی سابق سپاهان پس از مدت ها دوری از نیمکت به عنوان اولین نفر از کادر فنی مس رفسنجان به تمرینات بازگشت و با حضور در ترکیب نارنجی پوشان توانست شرایط خوبی را برای این امر ایجاد کند. تیم

نویدکیا که هدایت مس را برعهده داشت در ماه های اخیر شرایط فنی خوبی برای این تیم ایجاد کرد و هیچ شکستی را روی نیمکت نارنجی پوشان قبول نکرد.

نکته اصلی که در مورد نویدکیا فاش شد شخصیت و خونسردی او در مواجهه با اتفاقات مختلف است. این سوال بارها در مورد مسایل مختلف برای مس رفسنجان پیش آمد و در نشست خبری قبل از بازی چهارشنبه نیز مطرح شد.

1999567

نویدکیا وقتی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان حاضر شد، با سوالات حاشیه ای و غیرفنی یکی از خبرنگاران رفسنجانی مواجه شد و جالب اینکه بدون عصبانیت و با خونسردی خودش به این سوالات پاسخ داد.

او نه تنها وقتی دلیل شکل گیری مس در تهران را جویا شد، ناراحت و عصبانی نشد، بلکه نسبت به افسانه سازی درباره خودش واکنش نشان داد و اظهار داشت که فضای مجازی را دنبال نمی کند و اخبار را زیاد نمی خواند. و گفت که دوست ندارد چنین اتفاقی را تجربه کند.

سرمربی رفسنجانی ساعتی قبل از دیدار حساس مقابل گل گهر سیرجان آرام ظاهر شد و نشان داد نمی خواهد تیمش در آستانه دربی کرمان در شرایط سختی قرار بگیرد. او که تجربه زیادی در فوتبال دارد خود را برای دیدار چهارشنبه شب مقابل گل گهر آماده می کند و امیدوار است بتواند به روند خوب رفسنجان ادامه دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی